3,5kg Vi skulle behöva den eftersom maken fått fotskador och kan inte gå på stege längre.
 
Vikt 3,5 kg
Träden behöver mer kärlek för varje år som går men min kropp gillar inte längre att jag i stege står. Att klippa grenar på hög höjd är för knäna inte någon fröjd. En sekatör från Ryobi skulle därför underlätta livet, så att jag i fortsättningen slipper att i stege ta klivet.
 
3,5 kg teleskopsekatör låter mycket bra för en kolonist som börjar komma upp i ålder men päron- och äppelträden inte tar hänsyn till det! Att såga på en stege är livsfarligt!
 
Den väger 3,5 kg utan batteri.
Dags att uppgradera maskinparken och denna hade blivit ett bra tillskott!
 
Hej!

Svar: 3,5 kg
Skulle bespara mig många upp/ner spring på stegen, när det blir dags att beskära träden.
För att inta tala om hur snabbt det skulle gå med en sådan RYOBI.
 
Svar: 3,5 kg

Den enda som når en bit upp i trädet här hemma är katten men han har inte lärt sig att använda den vanliga sekatören än så honom är det ingen idé att skicka upp honom. En teleskopsekatör hade verkligen behövts!
 
3.5 kg
Behöver verkligen en sådan! Har en manuell eländig variant med såg och dragsnöre idag.
Blir tokig på den!
 
3,5 kg
Våra äldsta träd har många år på nacken. Huset är från 1920 och omringas av fantastiska fruktträd. Vi renoverar för fullt inne men i sommar är det dags att sköta om trädgården lite extra. Vi är båda nyfikna så varför inte prova att ympa för att få ännu fler sorter. Att inte nå är frustrerande ibland rentav livsfarligt... Hoppas få assistans av den smarta sekatören.
 
3,5 kg
Ryobi trädgårdens frisör. Vill min syrenhäck bara kapas i topparna eller få en hel make over? Spännande att se. Önskar en Ryobi.
 
Svar: 3,5 kg
Motivering: eftersom min far är tyvärr hastigt o oväntat blev änkling behöver jag och min syster hjälpa honom ännu mer med tomten och då skulle det här verktyget vara guld värt när man bara har helgerna på sig och resorna till pappa gör att man inte har så många arbetstimmar på sig om man vill umgås också.
 
3,5 kg

har en vildvuxen tujahäck som skall ansas , gärna på distans . Sekatör med räckvidd blir en god hjälp
 
  • Vildvuxen tujahäck i snötäckt landskap framför hus.
  • Översnöad vildvuxen tujahäck i behov av beskärning.
Tack för alla era inlägg den här veckan! Det har varit svårt att välja en vinnare, men till slut fastnade vi för @Pappa1986 som är fullt upptagen med renoveringar inomhus och vars fru är höjdrädd, så hon vågar inte kliva upp på några stegar. Grattis säger vi och hoppas jobbet blir enklare att utföra med en teleskopsekatör.
 
  • Gilla
johe6712 och 3 till
  • Laddar…
F
3,5 kg
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tack för alla era inlägg den här veckan! Det har varit svårt att välja en vinnare, men till slut fastnade vi för @Pappa1986 som är fullt upptagen med renoveringar inomhus och vars fru är höjdrädd, så hon vågar inte kliva upp på några stegar. Grattis säger vi och hoppas jobbet blir enklare att utföra med en teleskopsekatör.
Wow. Stort tack. Vilken start på helgen. Helt underbart kul. :heart::love:
Trevlig helg på er allihop :heart::love::D
 
  • Gilla
ådal och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.