Har bänkborrmaskinen funnits förr? Någon som testat?
Jag gillar priset men misstänker att kvalitén är därefter....
 
Jepp, senast kostade den 799 kr och sänktes sedan inte långt efter till 599 kr om jag minns rätt.
 
  • Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
N nissenhj skrev:
Jag undrar varför Lidl slog på den stora trumman när de skulle lansera sina smartahem produkter?
Kampanj under en vecka sedan ser man inte röken av grejerna! Inte rikligt så man bygger ett smart hem
Håller med.
Väntar på ledlisten igen. Behöver några meter till.

OT: köpte nedis list som finns "överallt". Värdelös färgåtergivning.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
23/3 2020 såldes den för 599

Bänkborrmaskin PTBM 500 E5* på rea för 599 kronor, visas med tekniska specifikationer och prisnedsättning från 799 kronor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Kan rekommendera den röda O-ringssatsen. Fördelen med den är att alla packningar sitter fast och är lätt övesskådbart när man behöver hitta rätt storlek.
O-ringssats i rött med fastsatta packningar i olika storlekar överskådligt presenterade i en förpackning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
GreenYoda och 1 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Kan rekommendera den röda O-ringssatsen. Fördelen med den är att alla packningar sitter fast och är lätt övesskådbart när man behöver hitta rätt storlek.
[bild]
Har man behov av o-ringar?
Enda gången jag använder o-ringar är till dykflaskan
 
Det är nog högst individuellt
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Har man behov av o-ringar?
Enda gången jag använder o-ringar är till dykflaskan
Behov är väll inte kopplat till "bra att ha"- inköp på Lidl...

Jag har haft min i 2år och den har räddat mig kanske 4-5ggr (vattenutkastare, båtmotorn, toalettlagning etc.)
 
  • Gilla
johel572 och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Har man behov av o-ringar?
Enda gången jag använder o-ringar är till dykflaskan
Jag har många gånger varit sugen på att köpa en ask med o-ringar, men det har aldrig blivit av. Jag har nämligen varje gång funderat på när jag skulle ha användning för dom, och när jag inte kommer på något har det varit ganska enkelt att avstå köpet.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
C
nino nino skrev:
Har man behov av o-ringar?
Jag köpte min sats (till synes identisk med Lidl-satsen) när o-ringen till proppen i handfatet gick av. Satsen kostade i princip lika mycket som en enstaka o-ring och sen har den räddat mig några gånger sedan dess.
 
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
Kanske ska köpa en då :D
 
  • Gilla
samlarpådetmesta
  • Laddar…
engs
Har en sortimentlåda packningar pga något som behövdes... en sån där tryckspruta som jag kört ättika i så packningen svällt har jag för mig.
Ofta får man en hel sortimentlåda för samma peng som en enstaka "orginal" reservdelar. Skulle ha en saxsprint när jag hade en åkklippare. Husqvarna ville ha mer för en sån än vad jag gav för en livstidsförbrukning sortimentlåda med saxsprintar.

Edit, tvåa såg jag, satt i telefon samtidigt...
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Jag har Lidls o-ringar. Använt några få gånger, kommer inte riktigt ihåg till vad men jag har inget negativt att säga om dem. nu är ju inte min o-rings expertis något som jag brukar skryta om på släktträffar eftersom den är ganska bristfällande.
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Jag har många gånger varit sugen på att köpa en ask med o-ringar, men det har aldrig blivit av. Jag har nämligen varje gång funderat på när jag skulle ha användning för dom, och när jag inte kommer på något har det varit ganska enkelt att avstå köpet.
Men så kan väl inte tänka :rofl:
 
  • Gilla
johel572 och 2 till
  • Laddar…
Har också den Röda O-rings-satsen. Har säkert haft nytta av den mer än 10ggr senaste 2-åren. Senaste gången gick det åt en som "gummisnodd" till en grunka som skulle spännas fast på cykelstyret :) Så rekommenderas.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.