Lime113 Lime113 skrev:
Med det sättet att resonera skulle du köpt bitcoin för länge sedan och plasmaskäraren första gången. Köp bitcoin idag istället så behöver du inte tänka tillbaka på Feb 2021 när den var så billig.

OT: hade ni köpt bitcoin istället för Toy Story 3 på DVD 2010 så hade ni haft ett värde på $10 miljoner.
Vad menar du? Jag resonerar inte, jag konstaterar hur situationen ser ut idag. Vad har Toy Story 3 med saken att göra? Använder de plasmaskärare i den filmen? Eller andra verktyg från Lidl?
 
A andersmc skrev:
Vad menar du? Jag resonerar inte, jag konstaterar hur situationen ser ut idag. Vad har Toy Story 3 med saken att göra? Använder de plasmaskärare i den filmen? Eller andra verktyg från Lidl?
Toy story 3 håller samma kvalité som Lidl verktyg :D
 
Frustrator Frustrator skrev:
Toy story 3 håller samma kvalité som Lidl verktyg :D
Och en annan som inte tittar på filmer vad menar du ? bra eller skräp
/Goerana
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Toy story 3 håller samma kvalité som Lidl verktyg :D
Vilket innebär?

Så vitt jag förstår är målgruppen för den filmen barn, så det har inte sett den. Jag visste inte ens att det fanns en trea. Eller är det en film som folk köper 10 stycken av och försöker sälja för dubbla priset nästa dag?
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
F
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har funderat på att ringa å bjuda 750 kr... Det är en maskin såld i andra hand värd i mina ögon.
Det kommer du inte långt med. Lidl har öppet köp, säljer dom inte med vinst så går dom tillbaka till butiken. Upplägget är riskfritt.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
F fsn skrev:
Det kommer du inte långt med. Lidl har öppet köp, säljer dom inte med vinst så går dom tillbaka till butiken. Upplägget är riskfritt.
90 dagar. Så låt oss hålla utkik på Blocket när deadline närmar sig.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Blir intressant att se vad Lidl ev gör när det plötsligt kommer tillbaka 70st plasmaskärare som är öppnade..
 
Till alla som inte förstod bitcoin kommentaren:
För den som år 2010 valde att köpa bitcoins för 50 kr istället för att gå in på Lidl och köpa 3 påsar chips för 50 kr, så skulle samma bitcoins ha ett värde motsvarande 3,3 miljoner dollar.
 
  • Gilla
RompisKompis
  • Laddar…
Några tankar
* Varför säljer Lidl behåar från 85C men overaller från strl 48? Är det så tyska befolkningen ser ut?
* det finns ofta arbetsstrumpor men väldigt sällan kalsonger. Är kalsonger flergångsanvändning?

Nästa vecka på Lidl.

Reklamsida för byggkläder från Lidl med modell i blå arbetsoverall och erbjudanden på arbetsstrumpor och handskar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad för verktyg med olika verktygsset och borrset från Lidl, inklusive priser och produktdetaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad för Lidl visar verktyg: hylsnycklar, förvaringslådor, pegboard och en person som använder en limpistol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad visar LED-strålkastare, batteriprovare och vattentät LED-lampa från Lidl med priser.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad från Lidl med LED-strålkastare, grenuttag och handdammsugare mot röd bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad från Lidl med erbjudanden på inomhusfärg, krokar och karbinhakar samt vinkeljärn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad för Lidl med bilder på en bänkslipmaskin och en bänkborrmaskin samt en dörrtätning, med priser och tekniska detaljer.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Reklamblad från Lidl med erbjudanden på verktyg och tillbehör som markeringsspenna, superlim och packningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lime113 Lime113 skrev:
Några tankar
* Varför säljer Lidl behåar från 85C men overaller från strl 48? Är det så tyska befolkningen ser ut?
* det finns ofta arbetsstrumpor men väldigt sällan kalsonger. Är kalsonger flergångsanvändning?

Nästa vecka på Lidl.

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
De har överlag väldigt små kläder till angiven storlek!
 
Jag undrar varför Lidl slog på den stora trumman när de skulle lansera sina smartahem produkter?
Kampanj under en vecka sedan ser man inte röken av grejerna! Inte rikligt så man bygger ett smart hem
 
  • Gilla
sinclairhacker
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Några tankar
...
Nästa vecka på Lidl.
...
Nån som testat verktygstavlorna i "stabil plast"...?

/M
 
M mgranbom skrev:
Nån som testat verktygstavlorna i "stabil plast"...?

/M

Undrar om det inte är första gången för dom?
Minns inte att jag sett dom förut iaf, men kan ha fel.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
M mgranbom skrev:
Nån som testat verktygstavlorna i "stabil plast"...?

/M
Om inte krokar eller hållare i metall (som skruvas fast) går att använda på tavlorna är jag mest fundersam på plastkrokarnas livslängd.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.