tommib tommib skrev:
Vad var frågan nu igen?
Gaaaaahhh, har du inte läst hela tråden?.....
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Gaaaaahhhh!

Varför ska man behöva ångra att man skänkt pengar till röda korset?!
Skärmdump av SMS-konversation med Röda Korset som innehåller donationer och avregistrering från SMS-utskick.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
john.h och 1 till
  • Laddar…
GAAAAHHHH, man ska bara ångra det man inte gjort.
 
C
Röda Korset fick uppdrag från staten att ta emot anmälningar från frivilliga till brandbekämpning sommaren 2018. Nästa år ringde de till dem och tiggde pengar till helt annat ändamål.
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
Gaah!
Stor träskiva med påbörjad sågning, handsåg, och en vertikal sågmaskin i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
muraren2 och 1 till
  • Laddar…
jonmo jonmo skrev:
Gaah!
[bild]
handsågningsfest? hoppas du har marginal för grovkapning så du kan finsåga med sänkis sen

Förstår ditt Gaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh
 
Gaaaaahhhhh! Grannen håller på att byta avlopp. Har grävt av betongröret mellan hus och kommunala nätet. Skulle låta det vara så ett par veckor. Skulle alltså fylla gropen med skithuspapper och allsjöns äckel i ett par veckor. :sick::sick::sick:

GAAAAHHHHHH!
 
  • Wow
Ingenjören och 2 till
  • Laddar…
C
F Fluxor skrev:
Skulle låta det vara så ett par veckor. Skulle alltså fylla gropen med skithuspapper och allsjöns äckel i ett par veckor. :sick::sick::sick:
Vaaa? De har alltså för avsikt att använda avloppet trots att det slutar i en grop? Vilken dåre. De skulle inte skarva på något tillfälligt rör?
 
C cpalm skrev:
Vaaa? De har alltså för avsikt att använda avloppet trots att det slutar i en grop? Vilken dåre. De skulle inte skarva på något tillfälligt rör?
Det lät så igår. Flera omständigheter gör att jag tror att så är tanken. Bara det att som lekman syssla med avlopp utanför ordinarie öppettider i handeln är galet!

Jag frågade om han kom åt avloppet under huset via krypgrunden. Han hade ingen aning, hade inte heller bestämt sig om han skulle behöva öppna golvet i huset för operationen.

Ser framför mig hur räven har burit upp hundratals meter skithuspapper och lindat in min byggnad i det....
 
Att fortsätta använda ett avlopp som inte leder någonstans måste vara olagligt, men du tjänar nog på att starta en separat tråd om det.
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Skip6711 Skip6711 skrev:
GAAAAAAAAHHHHHH!!!!
Enorm istapp på misskött hyreshus oroar: ”Livsfarlig” (omni.se)
Har blivit ett utflyktsmål i min kommun :crysmile:
 
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Att fortsätta använda ett avlopp som inte leder någonstans måste vara olagligt, men du tjänar nog på att starta en separat tråd om det.
Han är på't igen nu. Jag ska snoka lite senare och för att få en lägesrapport.
 
Spännande det här.
 
  • Gilla
sollentuna
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.