Till alla som inte har skaffat appen. Sjukt värt att få allt på en pall så man bara kan hämta ;)

En pall med varor redo för avhämtning bredvid en gul pallvagn på ett kaklat golv i ett utlämningslager.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Annars får man plocka här.

Verktygslådor och byggprodukter på pall i en butik med erbjudandeskyltar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
fremax och 3 till
  • Laddar…
Hur fungerar det?
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
M Mr Tool skrev:
Hur fungerar det?
Han skojar bara, finns inget sånt
 
  • Gilla
nissenhj och 2 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Till alla som inte har skaffat appen. Sjukt värt att få allt på en pall så man bara kan hämta ;)

[bild]

Annars får man plocka här.

[bild]
Låter primitivt, jag får allt mitt hemkört, inburet i garaget och uppackat i rätt ordning, inkl. mjölken. Du måste ha fel app...
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Låter primitivt, jag får allt mitt hemkört, inburet i garaget och uppackat i rätt ordning, inkl. mjölken. Du måste ha fel app...
Lidl är billigt.

Nu undrar jag hur personen som köpte 3 plasmaskärare imorse med massa tillbehör lyckas gömma dem bakom mjölken. Vi pratar en fylls kundvagn med prylar. Kanske gick han in en andra gång och fyllde kundvagnen med mjölk?
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
Mikael_L
13 och ett halvt år har vi haft denna tråden igång. Jag undrar lite hur mycket försäljning den har bidragit med? :cool: ;)
 
  • Gilla
fremax och 4 till
  • Laddar…
Rapport från Lidl i en sthlmsförort.
Blev omsprungen i gången mot kampanjgången där plasmorna fanns, personal såg till att man bara tog en. Det gick 15st på 1min, fanns 25, kanske 30 från början.

Lidl gör bra pengar på förbrukningsdelarna, 129:- för en låda, många 2-3lådor.
 
  • Gilla
fremax och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
13 och ett halvt år har vi haft denna tråden igång. Jag undrar lite hur mycket försäljning den har bidragit med? :cool: ;)
Haha jaa det är ju lätt att bli "carried away" när man följer den här tråden...
Själv så har jag ju den där metallsågen stående i en kartong... jag behöver ju inte en sådan.
Jag borde vetat bättre... jag är ju skruvdragarberoende :cool:
 
  • Haha
  • Gilla
sir_erken och 3 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Hur lång är kön hos er? I Lerum två vid dörr och två i bil. Inga cyklister.
Kollega köade från 6:00, han kom ut med en.
En del andra kom hem tomhänta.
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
Reklamskylt för en plasmaskärare till specialpris i en butiksmiljö med korgar framför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Täby...
En I kassan står med 4st..
 
A anis16 skrev:
[bild]
Täby...
En I kassan står med 4st..
Fast hade du ur ett smittskyddsperspektiv hellre haft fyra personer i kön som köper en? ;)

Scout Scout skrev:
Haha jaa det är ju lätt att bli "carried away" när man följer den här tråden...
Själv så har jag ju den där metallsågen stående i en kartong... jag behöver ju inte en sådan.
Jag borde vetat bättre... jag är ju skruvdragarberoende :cool:
Butikschefen frågade mig om den var något att ha. Jag ryckte på axlarna och sa vi får se imorgon (y)
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Fast hade du ur ett smittskyddsperspektiv hellre haft fyra personer i kön som köper en? ;)
Såg ingen mjölk i vagnen, bara plasma-maskiner...
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Anlände till Lidl vid 07 imorse, helt tomt fram till kvart över och vid öppning var det säkert 50m kö. Stod först i kön så lyckades norpa åt mig en och ett paket med extra munstycken. De hade fått in 24 st och släppte in folk i grupper.
 
  • Gilla
nissenhj och 1 till
  • Laddar…
Skulle vilja varna för en grej. Jag har två slangupprullare och de har varit bra! Däremot trodde jag mina kompressorer hade blivit dåliga för de står sig inte en vecka med tryck längre utan behöver fyllas på efter en timme. Inser nu att det nog är slangupprullaren. Vilket även youtubern flaggar för.

Om det har blivit bättre, vet ej. Men håll utkik för läckage om ni köper.

 
Det är ju bra att folk köper fler, dom borde ha bra lager.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.