Tokslut Tokslut skrev:
om chauffören backade upp, ja!
Jag förutsätter att han backade upp. Eller menar du att han ser ut som en bilförare med fullt koll på läget?
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
En dialog mellan Winston Churchill och hans hushållerska

Bessie Braddock MP: “Winston, you are drunk, and what’s more you are disgustingly drunk.”

WSC: Bessie, my dear, you are ugly, and what’s more, you are disgustingly ugly. But tomorrow I shall be sober and you will still be disgustingly ugly.
 
  • Gilla
Maria T och 2 till
  • Laddar…
texaswindmillswarming-jpg.238114
 
  • Gilla
muraren2 och 2 till
  • Laddar…
tommib
A Abies koreana skrev:
En dialog mellan Winston Churchill och hans hushållerska

Bessie Braddock MP: “Winston, you are drunk, and what’s more you are disgustingly drunk.”

WSC: Bessie, my dear, you are ugly, and what’s more, you are disgustingly ugly. But tomorrow I shall be sober and you will still be disgustingly ugly.
Bessie Braddock var näppeligen hushållerska, hon var parlamentsledamot (vilket också framgår direkt i texten eftersom det står MP efter hennes namn).

Det är fortfarande skitroligt dock.
 
  • Gilla
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
tommib tommib skrev:
Bessie Braddock var näppeligen hushållerska, hon var parlamentsledamot (vilket också framgår direkt i texten eftersom det står MP efter hennes namn).

Det är fortfarande skitroligt dock.
Jag läste Abies text och tänkte Hur i helskotta kan man vara så respektlös mot sin hushållerska?? Nu klarnade det lite. :crysmile:
 
Jag är full. Du är ful. I morgon är jag nykter.
 
  • Gilla
  • Haha
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
RabbitBarJoke.jpg
 
  • Haha
  • Gilla
Anonymiserad 263386 och 9 till
  • Laddar…
Tur det finns olja kvar

 
  • Haha
-PC- och 1 till
  • Laddar…
B
useless useless skrev:
Jag är full. Du är ful. I morgon är jag nykter.
Det finns den här också:

Jag är fet. Du är ful. Jag kan banta.
 
useless useless skrev:
Jag är full. Du är ful. I morgon är jag nykter.
En resumé
 
A
Bilden kanske symboliserar läget i Stockholm på ett sätt:thinking:
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Själv finner jag humor i att du verkar tro att det är det där som är problemet :crysmile:
[länk]
jag har lite koll på hur Texanerna ser på övrriga USanerna. Men du får skratta åt mig hur mycket du vill, jag är ingen som tar illa vid mig och skriker kränkt. Do your worst ;)
 
B Blazermannen skrev:
Det finns den här också:

Jag är fet. Du är ful. Jag kan banta.

Du är överviktig och kan banta, men jag är underlång och det är fan inte lätt att göra något åt.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
useless useless skrev:
Du är överviktig och kan banta, men jag är underlång och det är fan inte lätt att göra något åt.
Högklackat?
 
  • Haha
MariaiÖstergötland
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.