Idag har jag satt ihop ett quiz med 10 frågor om dolda fel. Quizet är testat godkänt av Claes Blåe, för jag var allt lite osäker på detta med dolda fel.

Quiz: Vad kan du om dolda fel? https://www.byggahus.se/quiz/217-vad-kan-du-om-dolda-fel

I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.

Traditonella svenska hus i Arild med målad träfasad och tegeltak, utan synliga tecken på dolda fel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi inspireras av fina gamla hus i Arild, som vi inte vet om de har några dolda fel eller ej.
 
C
Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 78 personer (90%) av de 86 som gjort quizet.
He he, men jag måste säga att det var vissa frågor där man fick välja det "minst felaktiga" alternativet.
 
Du fick 10 av 10 möjliga. Du klarade dig bättre än 91 personer (90%) av de 101 som gjort quizet.
 
Fairlane
Jag lyckades också med 10 av 10. :cool:
 
10/10 Woho!
 
9 av 10

Måste visst fila lite på min latin..
 
10/10 pga mångårig erfarenhet som husägare och lägenhetsköpare.
 
10/10. Ett par frågor kände jag lite osäkerhet inför men gick på rimlighetskriteriet.

Ju mer tid jag tillbringar på byggahus desto mer inser jag hur lite jag vet som jag borde veta som vuxen...
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.