Vi har bara en bil men vi byggde dubbelgarage ändå just för att garage verkar bli fulla med annat än bilar...
Fjärröppnare till portarna är guld, lika enkelt att parkera i garaget som ute!
 
Har en portöppnare från autodor. Utanför på väggen har jag ett kodlås så det är lätt att öppna, skulle inte vilja vara utan den, perfekt när man ska in och ut med mc:n. Portöppnare var det första jag investerade i sen vi köpt huset, å andra sidan så är min takskjutport 6*3,2 meter och i trä (Sverigerekord enligt säljaren) och sambon orkade inte öppna den.
 
Installerade min Symfo i helgen. Skitenkel att skruva upp och fungerar helt kanoners.

Rekomenderas
 
Har inte din port hjälpfjädrar då slaskman? Om inte så måste det väl vara en ganska kraftig öppnare för att fixa den porten?
 
F´låt, men vad är detta för disskussion??? Klart som korvspa att om man kan göra livet en gnutta enklare för ett par tusingar, är det väl solklart!!! Automatisk öppnare vinner, alla dar i veckan! ;) ;)
 
3 hjälpfjädrar på varje sida, likväl är den ett as och öppna.
 
Man behöver inte servo på bilen heller. eller diskmaskin. Inte ens fjärr till TV:n. men varför ska man inte göra det lite bekvämt för sig?
 
Några bra tips på eftermarknadsöppnare? Funkar med mycket billig sak för in del min port är jätteliten...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.