pacman42 pacman42 skrev:
Har nu fått en föravisering om att paketet är på väg. Har man tur så blir det en julklapp av detta, annars får familjen en byårsklapp istället.

En sak är dock säker, det blir airfried pommes (vanliga + sötpotatis) till nyårsmiddagen i år. Normalt sett så brukar vi ha mandelpotatisgratäng med Wästerbottensost, men vi får nog göra ett undantag i år.

Vi får nog köra ostbollar och annan plockmat till förrätten i den också. Det blir till att tänka till lite...
Vi hoppades naturligtvis att den skulle dyka upp innan jul, även om det var osannolikt. Så blev det inte pga överbelastad pakethantering hos DHL...

Skärmdump av paketspårning som visar försenat leveransstatus med DHLs kontaktinformation.
 
Hej, jag har inte fått någon avisering om att den är skickad, fick ni iväg alla i måndags? :)
 
P Patrikwidmark skrev:
Hej, jag har inte fått någon avisering om att den är skickad, fick ni iväg alla i måndags? :)
Om du registrerar dig på "Mina Paket" så får du upp den då de skannar baserat på din e-post och ditt mobilnummer hos DHL. Inte alla leverantörer skannas dock. Andra får du lägga in manuellt.
 
pacman42 pacman42 skrev:
Vi hoppades naturligtvis att den skulle dyka upp innan jul, även om det var osannolikt. Så blev det inte pga överbelastad pakethantering hos DHL...

[bild]
Men, det löste sig. DHL har en del att lära Postnord! För att paketet skulle komma fram innan jul så skickades med den budbil man hade idag så att paketet hamnade 3 mil bort, men nu hade julklapparna en chans att komma fram innan jul!

Även de från Byggahus... :D
 
Jag skulle vilja läsa och kära mer om hur man själv kan bygga en liten friggebod eller lekstuga. Som kvinna känner jag mig av någon anledning sämre rustad att klara detta. Skulle så gärna vilja bygga en lekstuga/liten friggebod som mina barnbarn kan leka i när de är här. En steg för steg-ritning typ, går det att ordna?

Mvh Annika
 
  • Gilla
Okarlsson och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har testat sju airfryers och nu tänkte jag att vi tävlar ut dem bland er medlemmar på Byggahus.se, så får ni möjlighet att testa vidare där hemma.

[bild]

Så här tävlar du:
Skriv ner dina idéer till vad du skulle vilja läsa mer om eller kunna göra här på Byggahus.se. Kanske har du själv gjort något intressant vid ditt hus som du vill att vi skriver om? Alla idéer är välkomna. Du skriver ditt tävlingsbidrag här i tävlingstråden.

Vem vinner?
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vi har testat sju airfryers och nu tänkte jag att vi tävlar ut dem bland er medlemmar på Byggahus.se, så får ni möjlighet att testa vidare där hemma.

[bild]

Så här tävlar du:
Skriv ner dina idéer till vad du skulle vilja läsa mer om eller kunna göra här på Byggahus.se. Kanske har du själv gjort något intressant vid ditt hus som du vill att vi skriver om? Alla idéer är välkomna. Du skriver ditt tävlingsbidrag här i tävlingstråden.

Vem vinner?
Vinnarna är de som har de bästa idéerna som vi vill göra något av.

Vi har alltså sju airfryers och vi kommer att rangordna idéerna. Bästa idén får den airfryer som fick högst betyg i testet, näst bästa idén får den som hade näst högst betyg i testet, och så vidare.

De airfryers vi tävlar ut är:
Severin Heissluft-Friteuse
Philips Airfryer XXL
OBH Nordica Ultimate Fry
Delonghi Multi Fry Extra Chef Plus
Biltema 84-145
Biltema 84-142
Princess Digital Family Aerofryer

Läs mer om luftfritöserna här: [länk]

Tävlingen pågår till och med torsdag den 17/12 kl 15.00

Glöm inte att kolla att du har rätt adressuppgifter i profilen så att vi skickar den till rätt adress.

Lycka till!
Hur jag på egen hand byter ut mitt eternittak enligt gällande lagar och miolövänlighet.

Vinnarna är de som har de bästa idéerna som vi vill göra något av.

Vi har alltså sju airfryers och vi kommer att rangordna idéerna. Bästa idén får den airfryer som fick högst betyg i testet, näst bästa idén får den som hade näst högst betyg i testet, och så vidare.

De airfryers vi tävlar ut är:
Severin Heissluft-Friteuse
Philips Airfryer XXL
OBH Nordica Ultimate Fry
Delonghi Multi Fry Extra Chef Plus
Biltema 84-145
Biltema 84-142
Princess Digital Family Aerofryer

Läs mer om luftfritöserna här: [länk]

Tävlingen pågår till och med torsdag den 17/12 kl 15.00

Glöm inte att kolla att du har rätt adressuppgifter i profilen så att vi skickar den till rätt adress.

Lycka till!
 
Om man läser första inlägget så står det:

"Tävlingen pågår till och med torsdag den 17/12 kl 15.00"

Det var alltså 17/12 förra året...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.