E El-Löken66 skrev:
Det viktiga är att säkra ordentligt här, exempelvis varningsskyltar, buntband eller tejpa dast den ände som blir spänningsförande då en pluggar ut den.!
Jag tycker att det allra VIKTIGASTE är att använda rätt grejer!
 
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)


 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
  • Ledsen
Purezed och 32 till
  • Laddar…
Mikael_L
R roli skrev:
Jag tycker att det allra VIKTIGASTE är att använda rätt grejer!
Ja nu var ju denna tråden lite motsvarigheten till humorhörnan, så att dividera det korrekta utförandet blir lite malplacerat när syftet med tråden är att visa upp dåligt utförande som någon slags lyteskomik. :D
 
  • Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
Totte_S
<IRONI>
Du behöver inte göra om så mycket, köp lite snygga kanelkanaler o smäck dit!
</IRONI>

G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)


[video] [video] [video]
 
  • Haha
  • Gilla
Fotografen och 2 till
  • Laddar…
G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)


[video] [video] [video]
Åfyfan, på ren svenska...stickproppar till "fast" installation med högtalarkabel osv är rent äckligt...:sick:
 
  • Gilla
civilingenjören
  • Laddar…
G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =)
Vart är pizzaugnen?
 
  • Haha
civilingenjören och 7 till
  • Laddar…
G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)
God kandidat till årets Clas Ohlson-pris.
 
G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)


[video] [video] [video]
Wow. Haha. Och högtalarkabeln!!
Någon har tagit fasta på att det blir apparat, där man får koppla hur man vill, om det kommer efter en stickpropp.. =) Är detta "tekniskt sett" fel?
 
G gsons skrev:
Precis flyttat till nytt hus och finns ju lite speciella lösningar =) Finns några flera kontakt + sladd som bara försvinner. (skall göras om)


[video] [video] [video]
Kreativt :)
 
Borde förstås tagit en bild, men: På en promenadtur på östra Kungsholmen såg jag idag en Renault Zoe parkerad och laddande bredvid en pizzeria. Undra hur de löst det här tänkte jag. Jodå, det var riktigt fint gjort: ett tvåbrunns-inomhusuttag (schuko) var prydligt uppsatt på utsidan av lokalen och så i med laddsladden i det.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Pizza-elen hänger med i utvecklingen, då kan man vara lugn!
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Borde förstås tagit en bild, men: På en promenadtur på östra Kungsholmen såg jag idag en Renault Zoe parkerad och laddande bredvid en pizzeria. Undra hur de löst det här tänkte jag. Jodå, det var riktigt fint gjort: ett tvåbrunns-inomhusuttag (schuko) var prydligt uppsatt på utsidan av lokalen och så i med laddsladden i det.
Hur mycket kostar det att ladda bilen?
Kanske dom har ett erbjudande, köp fyra pizzor och ladda bilen gratis medans du väntar :cool:
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Hur lång tid tar det?:thinking:
 
  • Gilla
305
  • Laddar…
2 brunnar, då är det lugnt ! Mycket större chans att ett är ledigt, när bil nr 2 vill ladda.
 
  • Haha
  • Gilla
lundensaren och 5 till
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Hur lång tid tar det?:thinking:
15 minuter, en kvart!
 
  • Haha
  • Gilla
DonPablo och 13 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.