Såg detta på instagram.. det bevisar att allt är möjligt ELLER att folk ibland försöker sig på lite för mycket :crysmile:
Mycket smal badrum med grå kakel, vit toalett och handfat med guldfärgade kranar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Smal badrumsmiljö med grå kakelväggar, guldig dusch och handfat uppskattat till 80 cm bred.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Uppskattar bredden till ungefär 80cm :)
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
J Jarlsgård skrev:
Såg detta på instagram.. det bevisar att allt är möjligt ELLER att folk ibland försöker sig på lite för mycket :crysmile:
Förgyllda kranar och golvbrunn slår allt!
 
J Jarlsgård skrev:
Glömde bifoga bild på vår toa
[bild]

Så tacksam för bilderna ni delat på små toaletter med ingång på kortsidan! Jag trodde att gäst-wc om 95*140 med skulle vara omöjligt om ingången är på kortsidan, men det ser ju ut att gå.

Vad är det för dörrbredd?
 
M MagnusSt skrev:
Mätte vår lilla toa, den är 97x146 cm, absolut inte nyrenoverad o fräsch

Den funkar alldeles utmärkt, känns inte trång.
Dörrens placering gör ju dock att man får ha ett litet handfat vid sidan.
Tack för bild! Vad har du för bredd på dörren?
 
Vi har en 70 dörr :)
 
K
J Jarlsgård skrev:
Såg detta på instagram.. det bevisar att allt är möjligt ELLER att folk ibland försöker sig på lite för mycket :crysmile:
[bild]
[bild]

Uppskattar bredden till ungefär 80cm :)
Sjukt nice. Jag skulle tro att det endast är 70 cm brett baserat på att kaklet på golvet förmodligen är 15 cm. (jämför med golvbrunnen som är 20 cm)

Smart med toaletten på tvären
 
K Kallebo skrev:
Sjukt nice. Jag skulle tro att det endast är 70 cm brett baserat på att kaklet på golvet förmodligen är 15 cm. (jämför med golvbrunnen som är 20 cm)

Smart med toaletten på tvären
Precis så jag mätte, men tyckte det såg ut som 4 hela (15x4=60) + en 10.. Så ja, 70 :crysmile: dålig huvudräkning från mig innan ;)

Haha ja, toa på sniskan. Tänker man sig 5cm luft mot vägg + 35ish bred wc så finns det alltså hela 30cm att gå förbi på.. Men så är den ju sneställd så säg 25cm :thinking: inte riktigt handikappanpassat :crysmile::crysmile:
 
  • Gilla
Kallebo
  • Laddar…
L-Bror
97X147 kakel till kakel
Ett badrum med svartvitt kakel, toalett, handfat, spegelskåp och hängande blå tröja.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
J Jarlsgård skrev:
Såg detta på instagram.. det bevisar att allt är möjligt ELLER att folk ibland försöker sig på lite för mycket :crysmile:
[bild]
[bild]

Uppskattar bredden till ungefär 80cm :)
Någon som vet vad detta är för tvättställ?
Eller vet ett liknande med dold rördragning.
 
M Mortsken skrev:
Någon som vet vad detta är för tvättställ?
Eller vet ett liknande med dold rördragning.
Jag är tämligen säker på att det handfatet inte har dold dragning :)

Men man kan ju dra det mer eller mindre osynligt om man vill (y)
 
J Jarlsgård skrev:
Jag är tämligen säker på att det handfatet inte har dold dragning :)

Men man kan ju dra det mer eller mindre osynligt om man vill (y)
Tror inte heller det. Verkar inte tillräckligt tjockt för det.
 
M Mortsken skrev:
Ja, tror inte heller det. Inte tillräckligt tjockt för det.
Tjockleken i sig spelar nog ingen större roll i detta sammanhanget, utan snarare det faktumet att det inte finns något som kan dölja rören :)
 
Litet badrum med toalett och handfat i en Attefallare, vit inredning och grått golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Gjorde en WC på 80x188 med 7x20 dörr i min "förstorade" Attefallare. Var rädd att det skulle kännas trångt men det går bra. Rummet till vänster är bastu så jag ville inte sno för mycket av det utrymmet.
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Det ser iut att vara IDO GLOW med en blandare från Tapwell. [länk]
Tack så mycket!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.