906 255 läst · 9 312 svar
906k läst
9,3k svar
GAAAAHHHH!!!
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 18 315 inlägg
Just nu* aktiv servituttråd. Hur jävla svårt ska det vara att läsa först och vara tvärsäker sen?
*Jag misstänker att det här inlägget kan bli en evergreen. Det kommer alltid finnas minst en servituttråd som första stycket kommer vara applicerbart på.
*Jag misstänker att det här inlägget kan bli en evergreen. Det kommer alltid finnas minst en servituttråd som första stycket kommer vara applicerbart på.
Lite sent, men nu fick jag handen på returen från företaget.tveksamt skrev:Gaaaahhhh! Vad less man kan bli på andra företags support. =)
Fick nu innan lunch svar från Ubiquiti-support nivå 2, dvs ca 14 timmar efter första kontakten med dem på nivå 1-supporten och ca 15,5 timmar efter felet uppstod, att jag kan skicka tillbaka produkten på garanti och få den utbytt. Behöver nu bara komma hem så jag kan plocka lite uppgifter om hårdvaran och fylla i formuläret och packa ihop skiten. Ska nog bli fint det här.
Det kan tyckas vara lite Gaaahh!! med en och en halv månads fördröjning från kontakt med support, men det är mest beroende på långhelger och transportören för min retur.
Så för att hålla sig till ämnet:
Gaaaahhh!!
När returfirman inte förstår den enkla instruktionen "Det här ska returneras" (behövs markeras som retur för att moms och sådan skit inte ska läggas på) och en tydlig "Det ska levereras till adress XXX och jag är avsändare" utan istället skickar den till mig själv..
Allvetare
· Västra götaland
· 8 943 inlägg