S JockeEinarson skrev:
Kul!! På vilken sida är du? Ska grabben få utvecklas eller ska sociales ta över både grabben, hans kompisar och kanske pappan? Oavsett vilken sida du är på så är jag på den andra!!
Jomenvisst, klart som fan att grabben ska få utvecklas, övning ger färdighet!
Både vad gäller att köra grävmaskin eller att gnälla över hur andra uppfostrar sina barn.
Praktik och teori i en (o)salig blandning.
 
  • Gilla
  • Haha
SonnyListon och 2 till
  • Laddar…
Jag föreslår att inte öppna denna tråd igen då de två lägren bara beskyller varandra att vara idioter. Detta kan vi hålla på med om vilket ämne som helst.
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
 
E
T Thomas_Blekinge skrev:
Jag föreslår att inte öppna denna tråd igen då de två lägren bara beskyller varandra att vara idioter. Detta kan vi hålla på med om vilket ämne som helst.
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
Jag tycker att vi även kan slänga in diskussionerna om hempularbehörighet gällande el, och hantverkares och ahlsells prislistor. Så att alla kan få avreagera sig i den här tråden.
 
  • Gilla
arkTecko och 3 till
  • Laddar…
Staffans2000
E Emil_K skrev:
Jag tycker att vi även kan slänga in diskussionerna om hempularbehörighet gällande el, och hantverkares och ahlsells prislistor. Så att alla kan få avreagera sig i den här tråden.
För att inte nämna eventuell asbestisolering i grävare. Har den stått ute länge kan kan den lille gynnaren även ha inhallerat stora mängder svartmögel. Så vilket ansvar har TS i detta avseende? Är fadren en geriatriker, kan även åldringsbrott åberopas.
Multimultipla insatser belastar sålunda socialsekreteraren.

Staffan
 
  • Haha
Destrier
  • Laddar…
richardtenggren
Sa någon Federley?
 
  • Haha
Destrier och 2 till
  • Laddar…
Blå nolla, dolt fel?
 
  • Haha
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
T Thomas_Blekinge skrev:
Jag föreslår att inte öppna denna tråd igen då de två lägren bara beskyller varandra att vara idioter. Detta kan vi hålla på med om vilket ämne som helst.
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
Sluta läs bara, enkelt!
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
S JockeEinarson skrev:
Kul!! På vilken sida är du? Ska grabben få utvecklas eller ska sociales ta över både grabben, hans kompisar och kanske pappan? Oavsett vilken sida du är på så är jag på den andra!!
Finns det fler intresserade kan vi öppna en tredje front. Ex om frågan om hur många gånger man kan vända på kalsongerna innan de ska i tvätten.
Men, nu ska jag ut och hjälpa femåringen ur BM 225:an. Tösen har varit och skottat hos grannarna och förbi en sväng på bolaget.
 
  • Haha
  • Gilla
connywesth och 4 till
  • Laddar…
E Exkroken skrev:
Finns det fler intresserade kan vi öppna en tredje front. Ex om frågan om hur många gånger man kan vända på kalsongerna innan de ska i tvätten.
Men, nu ska jag ut och hjälpa femåringen ur BM 225:an. Tösen har varit och skottat hos grannarna och förbi en sväng på bolaget.
Alkoholfritt får hon handla på bolaget i alla fall
 
  • Gilla
connywesth
  • Laddar…
L Tommy Lövgren skrev:
Alkoholfritt får hon handla på bolaget i alla fall
Nej, nej nej! Inget sånt, dottern dricker inte. Hon levererade ett par kilo cannabis så personalen ska kunna stå ut med lukten av handsprit.
 
  • Haha
  • Gilla
Mats: Gårdsägare och 4 till
  • Laddar…
Staffans2000
Och hur ställer ni er till uppgifterna i
Kvällspressen om att fadren är hemma pga. Coronasymtom när han sanerar maskinen, samtidigt som barnen är på dagis! Anders. Hallå!

Dessutom är jag intresserad av hur det gick. Ledsnade den bandförsedde Hamiltonen med okynneskörandet pga. pyspunka och började köra något annat?
Kort och gott. Hur gick det TS?

Staffan
 
Årets bästa trådar, ladda inför nyår. :)
 
S
T Thomas_Blekinge skrev:
Jag föreslår att inte öppna denna tråd igen då de två lägren bara beskyller varandra att vara idioter. Detta kan vi hålla på med om vilket ämne som helst.
Men nu har vi lite andra problem i samhället samt förestående julledighet. Så ska vi inte lägga ned det?
Konflikträdd?
Det debatteras för lite och för många är konflikträdda i detta samhälle. Fakta har företräde för känslor.
 
  • Gilla
connywesth och 1 till
  • Laddar…
S DanielF skrev:
Fakta har företräde för känslor
Du, jag önskade verkligen att det var så.....
 
  • Gilla
  • Haha
Destrier och 3 till
  • Laddar…
S Strontus skrev:
Blå nolla, dolt fel?
S Strontus skrev:
Blå nolla, dolt fel?
-Nä, men blå jord däremot.... :D
 
  • Gilla
connywesth
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.