Lite shopping från tidigare i höst råkade komma. En industriell dammsugarslang och ett munstycke.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
G GargamelSE skrev:
Kommer inte ihåg exakt, men som jag förstod, hade rullarna nån "säkring" så var det för alla uttag, det skulle tydligen vara "en för varje".
Har du något exempel på en rulle som ansågs godkänd?
Jag har aldrig sett någon med individuella värmesäkringar, utan alla har varit med gemensam värmesäkring, billig som dyr. Jag har även lite svårt att förstå funktionen, blir det varmt så blir det rimligen lika varmt för alla tre hålen eftersom det är samma kabel och samma kopplingsutrymme?
 
G
Fotografen Fotografen skrev:
Har du något exempel på en rulle som ansågs godkänd?
Jag har aldrig sett någon med individuella värmesäkringar, utan alla har varit med gemensam värmesäkring, billig som dyr. Jag har även lite svårt att förstå funktionen, blir det varmt så blir det rimligen lika varmt för alla tre hålen eftersom det är samma kabel och samma kopplingsutrymme?
Nä, för de finns typ inte alls, men själva konstruktionen med en säkring kunde tydligen ändå vara strömförande eller nåt sådant som de gav som anledning.
 
Mjaha...det var inte "tvåpolig" eller "allpolig" de tjôtade om?
 
Danne_85 Danne_85 skrev:
Känslan att få sms att man har paket att hämta ut en fredag innan lunch gör ju arbetsdagen olidligt lång. Men nu äntligen hemma efter en tung vecka på bygget o packa upp min egna nya lilla leksak tillsammans med en fredagpilsner.
[bild]
Hoppas bara att det är en alkofri pilsner du dricker, då alkohol i samband med maskiner inte är att rekommendera.
Men som byggknegare visste du väl?
 
Ruttenrot Ruttenrot skrev:
Hoppas bara att det är en alkofri pilsner du dricker, då alkohol i samband med maskiner inte är att rekommendera.
Men som byggknegare visste du väl?
Tror man är ganska safe sålänge man bara packar upp grejerna, kanske riskerar ett papercut eller två på sin höjd. Tvivlar på att han tänker dra sänksågen genom parketten liksom.
 
Ruttenrot Ruttenrot skrev:
Hoppas bara att det är en alkofri pilsner du dricker, då alkohol i samband med maskiner inte är att rekommendera.
Men som byggknegare visste du väl?
Medveten om att du kommenterade ett inlägg från 2016? :)
 
  • Gilla
  • Wow
-druvan och 3 till
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Medveten om att du kommenterade ett inlägg från 2016? :)
Det kallar jag ”många pilsner”! :beer:
 
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
Fotografen Fotografen skrev:
Mjaha...det var inte "tvåpolig" eller "allpolig" de tjôtade om?
Det kan väl vara nollspänningsbrytare han syftar till också? Tror pappa sa något att de skulle ha det på sina vindor.
 
:beer:
Frustrator Frustrator skrev:
Medveten om att du kommenterade ett inlägg från 2016? :)
Ha,ha, Så det har blitt.:rofl::beer::beer::beer::beer::beer::poop:
 
Hm, undra vad detta kan vara..:crysmile::love:
 
  • Julinspirerad förpackning på trägolv med jultomten, gåvor och en svart katt framför ett snölandskap.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891 och 7 till
  • Laddar…
S Svedis skrev:
Hm, undra vad detta kan vara..:crysmile::love:
Nu har det snart gått och blivit december och jag har inte beställt nån. :(
Amazon.se har kvar såg jag igår, men stället jag ta från i Tyskland verkar sålt slut...
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Idag kom lite borr, små rampamuffar och en ögonservo så jag hittar dem:)
Förpackningar med borrset, rampamuffar och en LED-pannlampa med förstoringsglas på ett mörkt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54 och 4 till
  • Laddar…
Eftersom jag klöv sönder den gamla klingan blev det en ny En ny sågklinga i förpackning med texten "RIPPING" och teknisk info, märket CMT Orange Tools.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Dock inte riktigt nöjd med den gamla så förslag på bra klingor tas tacksamt emot.
 
  • Gilla
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
jackt jackt skrev:
Har inte testat än, var alldeles för mycket att stå i under dagen, men jag provstartade den i alla fall. Puttrar på riktigt trevligt..
Tror flisen blir flis. Lite avlånga bitar..
Nu har jag både testat och filmat på samma gång. Håll till godo.


Funkade riktigt bra. En hög med ris, 2x2x0.5m blev kanske 100 liter flis. Perfekt att fylla på trädgårdsgången.

En hög med flis på en presenning med en grön hink, resultatet av ris som krossats till trädgårdsmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Trädgårdsgång med nytt flislager från eget ris, omgiven av grönska och sandlåda i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
EKAB och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.