Immobil Immobil skrev:
Fick du något motiv till varför de inte fick sälja den?
Inte direkt, men antar att de upptäckt något tillverkningsfel/väldigt många reklamationer eller dylikt.

Frågade om jag fick det gratis då, men inte :(
 
  • Haha
Immobil
  • Laddar…
Hittade ett 20 volts xteam batteri i fyndhyllan en gång. Då kom det också upp att dom inte fick sälja det. Men det var bara för att batteriet inte ingick i sortimentet just då var den förklaring jag fick. Fick ändå köpa det till väldigt bra pris ;) och det funkar precis som det ska.
 
  • Gilla
Dortmunder DAB och 1 till
  • Laddar…
J jojjo76 skrev:
Hittade ett 20 volts xteam batteri i fyndhyllan en gång. Då kom det också upp att dom inte fick sälja det. Men det var bara för att batteriet inte ingick i sortimentet just då var den förklaring jag fick. Fick ändå köpa det till väldigt bra pris ;) och det funkar precis som det ska.
Inte ensam om att ha fyndat dessa batterier. I våras innan alla verktyg kom till butikerna sålde dom av dessa i fyndlådan. Jag fick bara med mig 2st för 20kr ST... Hade med min andra hälft tyvärr så kunde inte gömma dom under mjölken.
 
Vad gör ni med all mjölk? :D
 
  • Haha
  • Gilla
Tule54 och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Vad gör ni med all mjölk? :D
Glass?
Reklamblad med en glassmaskin och en uppsättning av tre skålar med lock, priser och produktinformation presenterade.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Chentin och 8 till
  • Laddar…
‍♂️

Nya blågula sneakers, tofflor och strumpor med varumärkets logo på en matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Person som står på trägolv med sportiga blå och gula sneakers samt vita strumpor med livsmedelskedjans logga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
René W och 12 till
  • Laddar…
Hur mycket får du för att göra reklam?? :D Eller fick du ett dåligt "kontrakt" och fick betala istället? ;)
 
  • Ledsen
  • Haha
MLindstrom och 1 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Hur mycket får du för att göra reklam?? :D Eller fick du ett dåligt "kontrakt" och fick betala istället? ;)
Dom var väl inte direkt dyra?
 
R roli skrev:
Hur mycket får du för att göra reklam?? :D Eller fick du ett dåligt "kontrakt" och fick betala istället? ;)
Vilka sportkläder gör du inte reklam för när du när dem? Fast de är svindyra. Gäller nästan alla kläder idag!
 
I princip alla. Men då är de i alla fall synonymt att märket är sportkläder. Lidl är ju inget ”kläd/sport” märke direkt. Därför tycker jag att detta är mer reklam.....
 
  • Haha
nissenhj
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
‍♂️

[bild]

[bild]
Är de bra, de där skorna?
 
A andersmc skrev:
Är de bra, de där skorna?
M MLindstrom skrev:
‍♂️

[bild]

[bild]
Grattis! Skorna slutsålda i 40+ både i Falun och Borlänge innan 11. :(
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
M Mach77777 skrev:
Grattis! Skorna slutsålda i 40+ både i Falun och Borlänge innan 11. :(
Samma i Östersund, helt länsat, hade kommit 40 pers direkt från morgonen enligt personalen.
Sjukt!
 
A andersmc skrev:
Är de bra, de där skorna?
Oväntat sköna faktiskt, men jag kör ju med mina formgjutna sulor som kostar ungefär 20 x mer än skorna :crysmile:
 
Var på 3st lidls innan jag fick fatt i skorna. Men på sista fanns det ett gäng av alla storlekar. Men 40 som störst och eg.damskor......
 
  • Ledsen
MLindstrom
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.