När jag träffade min dotter häromdagen sa hon " Du börjar se ut som en uteliggare "! Du måste skaffa nya arbetskläder som är fräschare och som även kan användas när du rör dig på stan ",
Ni har de rätta kläderna för detta !
Hälsningar
Björn
 
9st färger finns jackan i.
Som granne till Anders VD på blåkläder så får man skämmas varje gång man är ute och jobbar på huset eller i trädgården med kläder från fristads. Hade varit underbart att kunna glida ut i trådgården och visa upp ett helt nytt ställ från blåkläder
 
Svar: Det finns nio färger av herrmodellen
Motivering: Är man rätt utrustad för en kyligare årstid går det bra att fortsätta med utomhusarbete. Rätt kläder gör mannen eller kvinnan :)
 
Det finns 9 st fina färger.
Behöver nya kläder till höst, vinter, vår, sommar renoveringar.
 
Åh den finns i nio färger.
Detta är sannerligen en tävling som passar mig. Jag har renoverat mitt och min frus hus under många år och ständigt fått skit för dåliga arbetskläder. Jag köpte ett år arbetsshorts, men de är nu uttjänta varför jag myttjar alla andra typer av kläder. Många gånger sådant som är tnkt till träning eller annat. Min fru är måttligt imponerad.

Så skulle jag vinna detta pris skulle inte bara jag bli nöjd utan även min fru :)
 
9 färger.
Fixar och donar hemma och bygger ut min sommarstuga, då vill jag ha arbetskläder som heter duga!
 
9 färger.
Behöver bra kläder när jag jobbar på att färdigställa vårt fritidshus.
 
Jackan finns i 9 fäger för herr. (Men bara 4 färger för dam)

Efter att ha slitit upp 3 par arbetsbyxor i eveighetsarbetet (inne på år 3) med att renovera kök/tvättstuga så börjar det bli dax med nya fräsha kläder när man kommer in på upploppet med finlir som att lägga golv och bygga köksstommar.
Är man sveriges långsammaste hemma-snickare så borde man väl i alla fall få se bra ut.
 
Hej!
9 färger finns det att välja på
Behöver dessa för att glänsa på stan..
 
9 färger finns det.

som slöjdlärare har jag inte rätt att få arbetskläder, rätt eller fel så är det. Arbetet kräver dock oömma praktiska sådana. Att få ett nytt set vore ett oväntat tillskott till garderoben
 
J
9-färger

Skulle verkligen vilja ha modernare och snyggare arbetskläder än de jag har idag! Trots att man som husägare tillbringar mycket av sin lediga tid iförd arbetskläder är jag dålig på att köpa nya.
De jag har idag är Blåkläder jag fick från min morfars jobb för ca 20år sen, med stora ”PNB” tryck. Kläderna är ju fortfarande hela (otroligt slitstarka!), men passformen är inte den sexigaste. Särskilt inte när man tvingats inse att man inte har samma midjemått man hade som 15-åring… :rolleyes:
 
SVAR: 9 färger

Det gapar tomt i min kalender,
snälla lova att det vänder.
Så länge renoverar jag min stuga,
hand i hand med barn och fruga.
Arbetskläderna är urblekta med hål,
grannarna pekar - Han är snål... :rolleyes:
Rädda upp mitt rykte och klä mig snyggt,
ett set med Blåkläder vore både varmt och tryggt!
 
9 st färger är svaret.
Jag är rätt vinnare som använder arbetskläder för byggjobb varje kväll och helgerna. Nu tog Blåkläders hängselbyxor slut i tyget efter många års användning och tvätt och jag har dessutom blivit mycket mindre sen de köptes. Snickarjeansen har jag sytt ihop och lappat hjälpligt men de håller inte länge till.
Det är dags för en förnyelse för jag har många år kvar med olika projekt. Därför passar det utmärkt med nya Blåkläder till mig :)
 
9 färger
Ska aldrig mer klaga på dåligt väder
när jag vinner ett set från BLÅKLÄDER
 
Jag säger som alla andra, 9 olika färgval har jackan.
Jag vill också se ut som om jag kan något om att renovera hus och hem så jag slipper se ut som en börshaj i finbyxor och vit skjorta när jag pysslar om hemmet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.