9 färger. Med rätt arbetskläder går renoveringen lätt som en plätt.
 
Jackan i herrmodell finns i 9 färger. Detta trots att det heter blåkläder :thinking:

Kläderna hoppas jag på att vinna då jag har två uppsättningar av kläder som har brukats friskt. Den ena uppsättningen är för inomhusbruk och ser numera ut som att den har doppats i en färgburk. Den andra som har nyttjats ute för diverse projekt ser ut som att den har grävts fram ur en jordhög. Gemensamt för de båda är att de luktar så surt att ingen tycks vilja vara nära när det vankas arbete.

Kan jag nu vinna det här fräscha setet så hoppas jag att familjen törs gå nära och att vi kan ta oss an framtida projekt tillsammans. Delad glädje är dubbel glädje heter det ju.
 
Jackan finns i nio olika färger.

Det vore kanon med oömma kläder som inte skriker jobb.
Sambon skulle bli gladare än jag eftersom hon är riktigt trött på att jag jämt går i varselkläder när det ska grejas i trädgården eller fixas med huset.
 
Jackan finns i nio färger.

Den gul/svarta hade för övrigt suttit riktigt fint på en nybliven husägare som jag. :)
 
Nåt fel med hemsidan biligt var det ju inte
 
9 färger :ok:

Behöver en ny arbetsläder för min ahar +10 år på nacken.

Behöver en ny byxa för att i skogen yxa,;)
hamra, slamra, planka spika:strong:
i fickor samla, sedan fika.:coffee:

Mina gamla byxor har jag haft sönder med vinkelkap, färgspill. Jobbjackan har blixtlåset pajat på lagom till vintern :rolleyes:
Har två badrum, garderob. dusch i bastu, uthyrningdel, tvättstuga, vardagsrum och kök att renovera på huset så det kommer behövas lite ny utrustning...;)

Vore kanon med nytt kitt alltså (y)
 
Svar: 9 färger.
Jag har massor av saker kvar att fixa på huset och eftersom det inte finns något värmesystem så behövs bra kläder både vid arbete inom- och utomhus. Dom gamla byxorna är så slitna av allt sten- och markarbete så ena benet håller på att ramla av...
 
Hej,

Det finns 9 olika färger.

Min motivering är enkel, jag tycker helt enkelt att kläderna var snygga och Blåkläder är för mig kvalitet, så snyggt med kvalitet, vad kan bli bättre!
 
Till kvinnan finns jackan i 4 färger medan mannen har 9 snygga kulörer att välja på.

Är det konstigt att jag som kvinna blir avundsjuk då?

Mina arbetsbyxor har varit med i ca 15 år, blivit förstärkta och lagade lite här och var. Jag använder dem i alla möjliga sammanhang.

Mina arbetsskor som är lika gamla har i år tackat för sig och blivit förpassade till soptunnan.

Då jag sen två år tillbaka har höns, hund och bor på en liten gård är det mycket som ska göras. Tupparna är de enda av manligt kön här på gården och av dem får jag ingen hjälp.

Som halvtids arbetande är inkomsten låg så jag lägger pussel med livet och det mesta funkar ändå. Lite lappar här och där och kläderna håller ett tag till.

Klart som attan att jag vinna vill!
Kvinna i arbetskläder håller en stor fisk utomhus.
 
Svar: 9 färger.

Motivering: Förutom att jag behöver bra arbetskläder under de ständigt pågående projekten i mitt 1600-talstorp, så skulle det vara extra roligt att vinna något fredagen den 13:e.
 
Svar: 9 färger.

Jag skulle verkligen behöva lite nya arbetskläder. Efter nio månaders karantän, varav fyra på kryckor, så har mina gamla arbetskläder oförklarligt krympt! Ännu mer oförklarligt så har de bara krympt i vissa mått (främst kring midjan)...
 
9st färger finns det.
Jag håller på att inreda ladan till en lägenhet och det skulle vara trevligt att vara rätt klädd för jobbet, samt att få se proffsig ut som hemmafixare.
 
9 stycken färger till herrmodellen.
Jag vill helst vinna eftersom min fru skäms över de kläder jag har på mig nu när jag renoverar (framförallt utomhus där grannarna kan se) - tänk att äntligen få se lite proffsig ut och vara varmt klädd!
 
När frugan nya projekt ska börja
Är det ingen idé att sörja
Fram med såg, spik och hammare
För att bygga en ny kammare
Nio olika färger det finns
Jag hoppas att projektet avsluta hinns!
Innan det är dags för nytt trädäck
Skulle nya kläder sitta som en smäck!

(9 olika färger, för att förtydliga )
 
SMZ
9 mustiga färger finns det. Passar alla smaker.
Frugan har tröttnat på att försöka tvätta mina gamla plagg rena
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.