Talvan Talvan skrev:
Ryktet går om skilsmässa hos grannen.... det har varit lit lugnt där på sommaren
Från att ha varit en tråd om problem med nakenhet till att ha blivit en skvallertråd om grannarna. :seenoevil:
Plantera en häck, bry dig inte om dina närmsta grannar o stäng tråden.
Slutet gott allting gott.
 
  • Gilla
sijo 50 och 4 till
  • Laddar…
Snart blir det sexfester Fredag-Söndag när de blir singlar men bor kvar i hop ;)
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Emil_L och 7 till
  • Laddar…
K knipo skrev:
Om grannen bara går omkring naken får du väl titta åt ett annat håll eller dra för gardinen.
Att polisanmäla är ju bara dumt i det läget. Den anmälan lär läggas ned.
Men om det är riktat utåt för att väcka anstöt så är det en annan sak, tex om grannen onanerar eller liknande. Då kan anmälan sannolikt gå vidare.
Dra för gardinerna på ditt hus och sluta kolla in? Har man bostad så borde man få göra vad man vill i den?
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
K knipo skrev:
Från att ha varit en tråd om problem med nakenhet till att ha blivit en skvallertråd om grannarna. :seenoevil:
Plantera en häck, bry dig inte om dina närmsta grannar o stäng tråden.
Slutet gott allting gott.

Verkligen. Är inte ett jävla dugg intresserad av att hans grannar ska skilja sig. Forumet familjeliv är bättre för TS.
 
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
G
Mats: Gårdsägare Mats: Gårdsägare skrev:
Verkligen. Är inte ett jävla dugg intresserad av att hans grannar ska skilja sig. Forumet familjeliv är bättre för TS.
Fast på familjeliv får du bara "smeka medhårs". Får inte kritisera eller något sådant.
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
G GargamelSE skrev:
Fast på familjeliv får du bara "smeka medhårs". Får inte kritisera eller något sådant.
Ok. Jag har aldrig varit där. Men Flashback funkar ju alltid
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Flashback har kastat trådar som denna i "papperskorgen" sedan många år tillbaka. Det var för många som trollade och patetiska äldre män (och kvinnor) som ville gnälla på saker som började skapa 1000tals trådar.

Flashback är mycket mer modererat än man kan tro. Mer hårdhänt än här. Incels som stör sig på nakna grannar är inte välkomna. De är dock välkomna på familjeliv. Men där får man som sagt inte påpeka trådstartarens fel och brister (bara alla andras)
 
  • Gilla
Mats: Gårdsägare
  • Laddar…
Appendix Appendix skrev:
Flashback har kastat trådar som denna i "papperskorgen" sedan många år tillbaka. Det var för många som trollade och patetiska äldre män (och kvinnor) som ville gnälla på saker som började skapa 1000tals trådar.

Flashback är mycket mer modererat än man kan tro. Mer hårdhänt än här. Incels som stör sig på nakna grannar är inte välkomna. De är dock välkomna på familjeliv. Men där får man som sagt inte påpeka trådstartarens fel och brister (bara alla andras)
Ok. Det är ett problem...
 
SarB
F fsn skrev:
Bara jag som tycker att det hör till allmänt hyfs att inte visa kuken i tätbebyggt område?
Jag håller inte med dig. Jag gillar inte att ha kläder på mig och går för det mesta naken hemma. Mina grannar har absolut sett mig, men jag står ju inte och trycker brösten mot rutan direkt. Vill de inte råka skymta mig behöver de ju inte kolla in i mina fönster.
Jag tycker det är allmänt hyfs att inte gå och kolla in i andras boenden
 
  • Gilla
  • Haha
ricebridge och 18 till
  • Laddar…
SarB SarB skrev:
Jag håller inte med dig. Jag gillar inte att ha kläder på mig och går för det mesta naken hemma. Mina grannar har absolut sett mig, men jag står ju inte och trycker brösten mot rutan direkt. Vill de inte råka skymta mig behöver de ju inte kolla in i mina fönster.
Jag tycker det är allmänt hyfs att inte gå och kolla in i andras boenden
Jag är irriterad på grannar, som går in i mitt hus, utan att jag släpper in dem. Sedan blir de förskräckta över mina jobb-grejer (jag jobbar på distans hemifrån) och de blir upprörda och säger "oj herregud" och en del kräver att jag hyr en idustrilokal. Jag bjuder inte folk in till mig,men min hyresgäst släpar in dem med sig okså, fast jag försöker få honom att förstå att jag inte gillar det. Men eftersom jag är bara timanställd konsult så vågar jag inte teckna några mångåriga hyreskontrakt, utan har verktyg och material hemma och i en friggebod. Jag har en kompis som bor i gäststugan och det är för hans skull som jag har olåst under dagen, för att han ska känna sig välkommen. Annars har jag persiennerna nere för jämnan.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
M
SarB SarB skrev:
Jag håller inte med dig. Jag gillar inte att ha kläder på mig och går för det mesta naken hemma. Mina grannar har absolut sett mig, men jag står ju inte och trycker brösten mot rutan direkt. Vill de inte råka skymta mig behöver de ju inte kolla in i mina fönster.
Jag tycker det är allmänt hyfs att inte gå och kolla in i andras boenden
"grannen kanske" :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
SarB
M Zolt skrev:
"grannen kanske" :crysmile:
Nejnej. Det är inte en villa jag är granne med, lägenhetshus där alla har ganska fri insikt från diverse olika rum. Stod näck i köket tidigt en morgon och kollade ut, men kvinnan mittemot gjorde samma sak, fick ett fint moment där!
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
kest och 4 till
  • Laddar…
H Harrison skrev:
Jag är irriterad på grannar, som går in i mitt hus, utan att jag släpper in dem. Sedan blir de förskräckta över mina jobb-grejer (jag jobbar på distans hemifrån) och de blir upprörda och säger "oj herregud" och en del kräver att jag hyr en idustrilokal. Jag bjuder inte folk in till mig,men min hyresgäst släpar in dem med sig okså, fast jag försöker få honom att förstå att jag inte gillar det. Men eftersom jag är bara timanställd konsult så vågar jag inte teckna några mångåriga hyreskontrakt, utan har verktyg och material hemma och i en friggebod. Jag har en kompis som bor i gäststugan och det är för hans skull som jag har olåst under dagen, för att han ska känna sig välkommen. Annars har jag persiennerna nere för jämnan.
Om någon går in i ditt hus utan ditt medgivande kanske det är dags att polisanmäla dessa?
 
  • Gilla
Anna_H och 1 till
  • Laddar…
F
SarB SarB skrev:
Jag håller inte med dig. Jag gillar inte att ha kläder på mig och går för det mesta naken hemma. Mina grannar har absolut sett mig, men jag står ju inte och trycker brösten mot rutan direkt. Vill de inte råka skymta mig behöver de ju inte kolla in i mina fönster.
Jag tycker det är allmänt hyfs att inte gå och kolla in i andras boenden
I all välmening... sök för det där, det är inte sunt och det finns hjälp att få.
 
  • Haha
  • Wow
kest och 2 till
  • Laddar…
SarB
F fsn skrev:
I all välmening... sök för det där, det är inte sunt och det finns hjälp att få.
Det kommer jag verkligen inte att göra. Det är inget osunt i att trivas med att vara naken i sitt eget hem. Det vore osunt om jag hade svårt att behålla kläderna på utanför hemmet eller hade ett behov av att blotta mig för andra.
 
  • Gilla
kest och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.