A
Nyfniken Nyfniken skrev:
Var bor du??
Norrlandskusten,funderar dock starkt på att emigrera just nu:thinking:
 
EvaMLin
Handyman 1 skrev:
GAAAAAAHHHHHHHHHH!!!!!
Vem faen har beställt SNÖ...blötsnö dessutom,jag hatar SNÖ:mad::mad:
Själv trodde jag att vinden dragit upp en faslig massa damm innan jag fattade... :seenoevil::crysmile:
 
  • Haha
1
  • Laddar…
Staffans2000
Aaaaaaaah!
Nej nej. Det kan vara rysk vitmögenllinblandad asbest. Finns det barn i närheten måste det genast saneras. Det är brottom!!!!
 
  • Haha
EvaMLin
  • Laddar…
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Aaaaaaaah!
Nej nej. Det kan vara rysk vitmögenllinblandad asbest. Finns det barn i närheten måste det genast saneras. Det är brottom!!!!

Ingen fara, det går som dolt fel
 
  • Haha
Alebaleportocale
  • Laddar…
Aoooooooooooooooooooo!
Vad lång tid det tog innan vi äntligen fick den UNDERBARA snön :cool:
 
tommib
Staffans2000 Staffan2000 skrev:
Aaaaaaaah!
Nej nej. Det kan vara rysk vitmögenllinblandad asbest. Finns det barn i närheten måste det genast saneras. Det är brottom!!!!
Pfft... Här kör vi bara med den renaste vitaste amerikanska asbestsnön.

Vintage reklamskylt för "Asbestos Pure White Fire Proof Snow" med berg och rödmålat hus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
Maria T och 9 till
  • Laddar…
Det där får ju oron för grannens byte av eternitfasaden att blekna i jämförelse.
 
  • Haha
dicliff och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
tommib
Med en underbar slogan:

Min stad, mitt öde

(Jag kollade på wikipediasidorna för bägge ställena för några dagar sedan, när jag letade rätt på bilden)
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
Någon svarar på första inlägget i en tråd med närmare 1.000 svar. Blir tillsagd. Nästa tråd man öppnar: samma person svara på första inlägget i en tråd med närmare 600 svar.

Äh, jag skrattar istället. :crysmile::rofl::crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Någon svarar på första inlägget i en tråd med närmare 1.000 svar. Blir tillsagd. Nästa tråd man öppnar: samma person svara på första inlägget i en tråd med närmare 600 svar.

Äh, jag skrattar istället. :crysmile::rofl::crysmile:
Hmm, nu vart jag sugen på att svara på första inlägget i Coronatråden bara för att...
 
  • Haha
Staffans2000 och 2 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Någon svarar på första inlägget i en tråd med närmare 1.000 svar. Blir tillsagd. Nästa tråd man öppnar: samma person svara på första inlägget i en tråd med närmare 600 svar.

Äh, jag skrattar istället. :crysmile::rofl::crysmile:
GAAAAHHHH!!! Vafan, du får ju inte skratta i den här tråden! Du får skapa en HAAAAHHHH!!!-tråd om du ska hålla på å flabba! :worried:
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
T ToRy skrev:
GAAAAHHHH!!!! till detta inlägg och ett helt gäng till...
Eller hur!?
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
Orkade inte ens leta upp denna tråden och GAAAAHHHH:a. Var tvungen att få ur mig det där och då...

Edit: Dock, Grattis! till att ha skapat ett nytt uttryck som "alla" vet vad det betyder! Nu kan man ju bara skriva GAAAAHHHH!!! i vilken tråd som helst och "alla" fattar vad man menar. (y):rofl:
 
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.