Får nytta av kettlebellen :strong:
 
  • Kettlebell och hammare framför nyinstallerat mörkt laminatgolv under renovering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
oscarwww och 8 till
  • Laddar…
Fick vår fantastiska spis på plats idag. Ska tammefan säga upp mig och bli stjärnkock istället och aldrig lämna spisfan
:love:

Saknas ännu golvlister på bild
 
  • Svart spis med silverdetaljer installerad mellan köksskåp, utan golvlister.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Jiji och 9 till
  • Laddar…
Fadai
Jättefin!
 
Hiréns Hiréns skrev:
Fick vår fantastiska spis på plats idag. Ska tammefan säga upp mig och bli stjärnkock istället och aldrig lämna spisfan
:love:

Saknas ännu golvlister på bild
Hahaha. Ja spisfan var snygg!
Är ni fattiga nu? :D
 
Appendix Appendix skrev:
Hahaha. Ja spisfan var snygg!
Är ni fattiga nu? :D
I fastlandssverige är den inte så farligt dyr..
Svart Gorenje Classico spis EC62CLB visas på en webbutikssida med priset 6 995 SEK.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Appendix Appendix skrev:
Hahaha. Ja spisfan var snygg!
Är ni fattiga nu? :D
Nädå, vi har elgiganten här så dom matchar svenska elgigantens priser. Men Kyl och frysen rutinerade oss. Den tog elgiganten också in men lite på special eftersom den är en Gorenje, som är deras leverantör, men egentligen inte finns i deras sortiment
 
Hiréns Hiréns skrev:
Nädå, vi har elgiganten här så dom matchar svenska elgigantens priser. Men Kyl och frysen rutinerade oss. Den tog elgiganten också in men lite på special eftersom den är en Gorenje, som är deras leverantör, men egentligen inte finns i deras sortiment
Elgiganten är itne alltid billiga men jag har alltid fått bra service av dem. När jag skulle köpa min stora sidebyside kylfrys så ville ingen annan bära in den. Men elgiganten var väldigt mycket "you pay, we fix". Så det kom en extremt stor och stark kille med en väldigt tunn medhjälpare som på egen hand fixade in allt. Jag och medhjälparen var mest i vägen :D

Kul med EN sak som är vettigt prissatt iaf.... Jag brukar tänka att jag ska ju bo här länge så det är ju lika bra köpa saker man gillar....
 
Appendix Appendix skrev:
Elgiganten är itne alltid billiga men jag har alltid fått bra service av dem. När jag skulle köpa min stora sidebyside kylfrys så ville ingen annan bära in den. Men elgiganten var väldigt mycket "you pay, we fix". Så det kom en extremt stor och stark kille med en väldigt tunn medhjälpare som på egen hand fixade in allt. Jag och medhjälparen var mest i vägen :D

Kul med EN sak som är vettigt prissatt iaf.... Jag brukar tänka att jag ska ju bo här länge så det är ju lika bra köpa saker man gillar....
Jodå, superbra service, alltid! Även här. Vi var dumma nog och valde bort installation eftersom vi ändå inte har el i huset än. Så vi bar igår kväll, i mörker och spöregn, in vårt 140 kilos kylskåp vadandes genom 1,2 meter lönnlöv och med en kartong som för varje sekund föll sönder mer och mer av regnet.
Bara jag och gubben och våra biceps.
Vi kommer aldrig igen köpa ett kylskåp utan installation.
Meeen efter det var det ugnen som skulle in och den kunde vi ju bära på ett lillfinger medan den andra titta på
 
  • Gilla
  • Haha
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Hiréns Hiréns skrev:
Jodå, superbra service, alltid! Även här. Vi var dumma nog och valde bort installation eftersom vi ändå inte har el i huset än. Så vi bar igår kväll, i mörker och spöregn, in vårt 140 kilos kylskåp vadandes genom 1,2 meter lönnlöv och med en kartong som för varje sekund föll sönder mer och mer av regnet.
Bara jag och gubben och våra biceps.
Vi kommer aldrig igen köpa ett kylskåp utan installation.
Meeen efter det var det ugnen som skulle in och den kunde vi ju bära på ett lillfinger medan den andra titta på
"kan själv" :D

Vissa saker behöver man dock bara bevisa för sig själv en gång. Sen inser man att det är skönt att man kan ge folk pengar för att man ska slippa.
 
  • Gilla
Hiréns
  • Laddar…
Hiréns Hiréns skrev:
Jodå, superbra service, alltid! Även här. Vi var dumma nog och valde bort installation eftersom vi ändå inte har el i huset än. Så vi bar igår kväll, i mörker och spöregn, in vårt 140 kilos kylskåp vadandes genom 1,2 meter lönnlöv och med en kartong som för varje sekund föll sönder mer och mer av regnet.
Bara jag och gubben och våra biceps.
Vi kommer aldrig igen köpa ett kylskåp utan installation.
Meeen efter det var det ugnen som skulle in och den kunde vi ju bära på ett lillfinger medan den andra titta på
Vi beställde säng här nu som ska komma i nov v46.
Tyvärr så pågrund av covid så kunde dom inte hjälpa till att bära in.
Och jag har längtat att slippa släpa på en säng upp för trappen men blir att göra de ändå sen ^^
 
  • Ledsen
Hiréns
  • Laddar…
M Mlindahl skrev:
Vi beställde säng här nu som ska komma i nov v46.
Tyvärr så pågrund av covid så kunde dom inte hjälpa till att bära in.
Och jag har längtat att slippa släpa på en säng upp för trappen men blir att göra de ändå sen ^^
Börja träna biceps nu så orkar du lagom tills vecka 46 :love:
 
  • Haha
Appendix
  • Laddar…
M Mlindahl skrev:
Vi beställde säng här nu som ska komma i nov v46.
Tyvärr så pågrund av covid så kunde dom inte hjälpa till att bära in.
Och jag har längtat att slippa släpa på en säng upp för trappen men blir att göra de ändå sen ^^
Kontakta typ en flyttfirma och kolla om de kan hjälpa dig
 
Hiréns Hiréns skrev:
Här är bilderna från prospekten.
Nu är jag ikapp med alla bilder så nu får ni vara mätta ett tag :D

Hej!
Vad är kåpan över vedspisen tillverkad av? Jag behöver en över kåpa över en gammal spis som jag ska sätta in i mitt över 100 år gamla hus. Jätteglad om du vill svara när du får tid.
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Kontakta typ en flyttfirma och kolla om de kan hjälpa dig
Ska locka över några vänner när de är Champions league så får dom jobba för ölen först ;)
 
  • Gilla
Hiréns och 1 till
  • Laddar…
Kommer du ha tatuerings studio i huset?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.