S Sundance Kid skrev:
Jag hade sån på min garageport för 10 år sedan. Så här i efterhand så va den helt värdelös. Kom från nåt företag i Borlänge har jag för mig.
Idag hade jag hellre bytt port till en riktig. Har man haft en riktig port skulle man aldrig byta till vikport.
Min mamma är pensionär och har 2 portar på sitt dubbelgarage. Hon kommer inte att bo kvar mer än 5 år och att byta båda portarna är inte aktuellt idag. Men att sätta en motor på den ena känns som en liten kostnad om det fungerar. Nu köpte vi länkarmen för 2250 kr och en motor på Jula för 1200 kr. OM hon kommer undan för 3500 kr så är det en relativt liten investering. Det är inget fel på vikporten.
 
C chokonanana skrev:
Jag beställde en länkarm ifrån Access idag. De säljs fortfarande för de som undrar. Kostar 2045 + 200 kr i frakt. Dyrt så klart men det kan det nog vara värt. 1000 kr hade varit mer rimligt.
Hej..
Du kan inte ladda upp en bra bild på det samt monteringsanvisning?
Så kan jag tillverka ett eget linkage

MVH Janne
 
  • Gilla
Jensa86 och 1 till
  • Laddar…
Här är innehållet i paketet. Jag PM'ar dig instruktionerna. Vet inte om det är ok att posta dem öppet..
 
  • Innehåll i ett byggpaket med två svarta metallbeslag och en påse med skruvar vid sidan av monteringsanvisningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Janne.J
  • Laddar…
Tar gärna ett PM med instruktioner jag med
 
Jag med tack!
 
Många som är intresserade... även jag, så jag tar oxå gärna ett PM med instruktionerna.
 
Ganska många som har hört av sig som vill ha instruktionerna. Jag kan skanna in dem (bättre kvalite än de jag tog med mobilen och skickade) och posta dem här nästa vecka. Det är väl inte värre än att posta en manual till en produkt hoppas jag.
 
  • Gilla
p_m och 3 till
  • Laddar…
När vi hade crawford car-in portar så hade jag motorn från Crawford funkade mkt bra. Redigt länkreglage på sidan och motorn satt skruvad på portbladet. Sett att det finns begagnade motorer/satser till salu då o då.
 
Vore extraguld med bilder med tumstock liggande bredvid dom olika stagen
 
  • Gilla
Jensa86 och 1 till
  • Laddar…
C chokonanana skrev:
Här är innehållet i paketet. Jag PM'ar dig instruktionerna. Vet inte om det är ok att posta dem öppet..
Tar gärna ett PM med instruktioner jag med
s_strand@telia.com
 
C chokonanana skrev:
Ledsen för sen återkoppling. Här finns en inskannad PDF med instruktionerna.
Tack
Den var till stor hjälp
mvh
Stefan
 
Jag har köpt min från Bauhaus men har jag inte såna med
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.