Svar: 93% polyamid och 7% elastan

Motivering: Behöver dessa byxor för att läka mina mentala sår från tiden som sommarjobbande 15-åring. Klippte gräset och fick byta byxor 3 gånger på en dag på grund av den (av Newtons grundlag) intressanta effekten som uppstår när rotorblad träffar färskt hundbajs.

Dessa byxor är ju mörka, så då syns inte hundbajset lika tydligt, och jag kan dra ned på mina psykologsamtal för att hantera det förflutna traumat.
 
Byxan består av 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch 295 g/m²

Motivering: Som byggtjej på 160 cm är det inte helt lätt att hitta bra arbetsbyxor. Deras dammodell ser lovande ut och det skulle vara underbart att ha ett par riktigt sköna arbetsbyxor.
 
93% polyamid, 7% elastan

Behöver en ny byxa för att i skogen yxa,
hamra, slamra, planka spika
i fickor samla, sedan fika.

:)
 
Jag vill gärna prova en " dambyxa" för att se om den passar mig bättre än den jag får på jobbet, vinner jag kan jag använda den till renovering hemma! Håller en tumme!!!!! Närbild på en väl använd och smutsig arbetshose med synliga spår av bygg- och renoveringsarbete.
 
Tyg: 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²

Har använt Blåkläder i mer än 20 år, så jag provar gärna de nya byxorna.
 
Material:
93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²

Närbild på slitna jeans med en tydlig reva vid knäet.
 
Textdetaljer om byxtyg med polyamid, elastan, vattenavvisande finish och stretch.
Jag vill gärna prova om " dambyxan" sitter bättre än de vi använder på jobbet.
Därför hoppas jag på vinst. Arbetsbyxor täckta med målarfärg och byggdamm hängande på en krok.
Håller tummarna!
 
Svar: 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch

Mina arbetsbyxor har ett stort hål i knät som man fastnar hela tiden i. Sen hade jag en rått i garaget där
byxorna hängde som gnagde sönder dom på flera ställen. Borde köpt nya för länge sedan men finns alltid något annat man måste köpa hela tiden.
 
Fråga: Vilket tyg är byxan tillverkad i?
Svar: mjukt 4-vägsstretch 295 g/m² som är både stark och stretchig åt alla håll, bestående av 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish.
Det vore väldigt passande då jag skulle behöva byta ut mina existerande blåkläder byxa från 1998 som börjar bli lite slitna och tunna i tyget, lite sorgligt dock då de är de enda byxorna jag har med mitt namn. Jackan är fortfarande hel och i fungerande bruk.
 
Byxorna är tillverkad i 93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m².
Jag renoverar huset jag har köpt och behöver byta ut mina gamla fula byxor :)
 
93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²
Mina nuvarandearbetsbyxor från Jula har släppt i sömmen till dragkedjan i gylfen, får en del påpekande, som stäng gylfen.
Behöver ett par kvalitetsbyxor som uppfyller alla funktioner, har äntligen hitta dem.
 
ullet
Tyget är dobby gjord av 93% polyamid och 7% elastan.

Har spräckt mina två senaste par arbetsbyxor i grenen, så jag har längtat efter arbetsbyxor med strech länge. Vore helt perfekt att få vinna ett par!
 
Hej! Byxan är tillverkad av fyrvägsstretch som är gjord av tyg i
93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m². Jag behöver verkligen något nytt att jobba i, går runt i trasor och ser ut som en Hillybilly.
Hoppas på vinst så jag får testa något nytt.

//Stefan
 
93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²

Min andra hälft skulle behöva ett par riktiga arbetarbyxor. I dagsläget har hon inget som tål lite hårdare arbeten vilket dock skulle komma väl till pass efter en nyligen genomförd flytt till hus med renoveringsbehov. Då kunde vi lättare dela arbetsbördan ytterligare oss emellan
 
Tyg
93% polyamid, 7% elastan, dobby, vattenavvisande finish, 4-vägsstretch, 295 g/m²

Motivering
Hade varit kul att testa ett par riktiga hantverksbyxor. Knäskydd är ett måste idag då knäna inte är de bästa längre.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.