Noramasen Noramasen skrev:
Lågt lufttryck = lågpris. Dvs extrapris.
Högt lufttryck = högt pris. Dvs ordinarie pris.
Skulle inte DET göra skillnad????? VA VA! (Och då menar jag inte att det skulle gälla Wawapedalerna som inte ens ingår):geek:
Luftgitarrerna är inte gjorda av luft, de är inte gjorda av någonting alls (mer än möjligen drömmar).
 
A andersmc skrev:
Luftgitarrerna är inte gjorda av luft, de är inte gjorda av någonting alls (mer än möjligen drömmar).
Då med ditt resonemang så existerar inte luftmadrasserna heller:cry: Så hela min barndom med att ligga på vattnet med en luftmadras har du därmed punkterat:cry::cry:
Detta skulle ju vara humorhörnan och inte "behandlasomlufthörnan"
jag är krÄÄÄÄNnKKt. (Och efter det kommer en enögd blinkande smiley, men de tog slut så jag blev tvungen att skriva det i stället)
 
  • Haha
ricebridge
  • Laddar…
H
Tur att parkeringsvakten hade paraply Om det börjar regna.
 
  • Skärmdump av nyhetswebbsida med rubriker och olika artiklar, men ingen parkeringsvakt synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
Staffans2000
  • Laddar…
H Hallerudsbo skrev:
Tur att parkeringsvakten hade paraply Om det börjar regna.
De brukar se ut som om det regnar när man försöker prata med dem...
 
Hjälp!!! Vad har hänt med min gräsmatta???
Vad kan jag göra för att få den fin....? Det har legat plåt på gräset några dagar.......
Har tydligen klöver, mössa, och rölleka i mattan också. Gräsmatta med stora runda fläckar av dött gräs där det legat plåt, omgiven av hälsosammare grön gräsmatta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Sen kanske det går att trimma klövern och rölleka med frisörsax så det ser ut som gräs. Mossan får jag väl kamma...
 
samlarpådetmesta samlarpådetmesta skrev:
Hjälp!!! Vad har hänt med min gräsmatta???
Vad kan jag göra för att få den fin....? Det har legat plåt på gräset några dagar.......
Har tydligen klöver, mössa, och rölleka i mattan också.[bild]
Plåt? Säker på att det inte är UFO-besök?
 
  • Gilla
Nefrums och 2 till
  • Laddar…
A
samlarpådetmesta samlarpådetmesta skrev:
Har tydligen klöver, mössa, och rölleka i mattan också.
Klövern kan du köpa något roligt för,mössan är väl bara att plocka upp,rölleka vet jag inte vad det är! :)
 
  • Gilla
Fadai och 1 till
  • Laddar…
Det är väl bara att måla över, kunde Piteå måla en hel gata grön så går det väl fort med de där småfläckarna.
 
  • Gilla
samlarpådetmesta
  • Laddar…
Har sett grannarna gå runt och måla med något som heter Grönare gräs. Prova det..
 
  • Gilla
samlarpådetmesta
  • Laddar…
Ett alldeles sann historia som just delades av vännen G — familjen får vara anonym:

”Jag gav [min fru] en dartpil och en världskarta. Sen sa jag att där du träffar ska vi åka på semester när pandemin är över.

Det visade sig att vi ska tillbringa två veckor bakom kylskåpet.”
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 11 till
  • Laddar…
Staffans2000
B b8q skrev:
Undrar om det duger som förklaring ifall en olycka inträffar och ställningen rasar?
Det blir den vanliga förklaringen, när det går åt helvete. Herrens vägar äro outgrundliga.

Jehova
 
A
Sa du Jehova ???

Scen från film med karaktär som kastar sten på person som uttalade "Jehova".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
BiFuel och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.