Keiller Keiller skrev:
[bild]
Fan också! När det för en gångs skull är nåt billigt på Ica så tar det slut innan man hinner in i butiken. Jag såg då inte till några i alla fall.
Bara sååå typiskt ICA. Att sätta ut extrapriser men inga ordinarie sådana. Allt bara för att lura oss konsumenter. Visste jag vilken butik det var frågan om så skulle jag inte dra mig för att rent av snatta ett par som straff för deras tilltag.
 
  • Gilla
  • Haha
Snailman och 2 till
  • Laddar…
Jag har ett luftslott, men det köpte jag till ordinarie pris. Var det dumt?
 
  • Gilla
  • Haha
Cruzze och 3 till
  • Laddar…
Tecknad bild av två zebror, en med vanliga ränder och en med QR-kodmönster, textbubbla säger "UPGRADE MAN!
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
BiFuel och 20 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag har ett luftslott, men det köpte jag till ordinarie pris. Var det dumt?
Du borde gjort som min fru, lagt in det för bevakning hos Pricerunner för bästa pris.

Protte
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
JanneJanne123
Övervakningsbild visar en grupp personer i en fysisk konfrontation på en stadsgata.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Innan knivbråket urartade var det ett mycket välordnat knivbråk.
 
  • Haha
  • Gilla
possum77 och 4 till
  • Laddar…
Krilleman
Åkte förbi en kyrka i Sörmland.

Jag är inte så kristen av mig, men detta var roligt skrivet:
 
  • Kyrka i Sörmland under renovering med skylt som skämtsamt använder varumärket "Rapid" bredvid ordet "GUD".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Kyrka under renovering med skämtsam banderoll som säger "GUD HÅLLER STÄLLNINGARNA".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
Guiden och 14 till
  • Laddar…
Krilleman Krilleman skrev:
Åkte förbi en kyrka i Sörmland.

Jag är inte så kristen av mig, men detta var roligt skrivet:
Undrar om det duger som förklaring ifall en olycka inträffar och ställningen rasar?
 
Krilleman
B b8q skrev:
Undrar om det duger som förklaring ifall en olycka inträffar och ställningen rasar?
Finns det någon gud om det inträffar? :thinking:
 
  • Gilla
Krisu
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
[bild]
Fan också! När det för en gångs skull är nåt billigt på Ica så tar det slut innan man hinner in i butiken. Jag såg då inte till några i alla fall.
De är väl inte slut! Det ligger ju en hel trave på lådan!
 
Noramasen Noramasen skrev:
Bara sååå typiskt ICA. Att sätta ut extrapriser men inga ordinarie sådana. Allt bara för att lura oss konsumenter. Visste jag vilken butik det var frågan om så skulle jag inte dra mig för att rent av snatta ett par som straff för deras tilltag.
De fick väl problem när de skulle ange kilopriset.

Fast det som är bra med luftgitarrer är att kilopriset är detsamma oavsett om de säljs till ordinarie pris eller extrapris.
 
Krilleman Krilleman skrev:
Finns det någon gud om det inträffar? :thinking:
Jag har en spikpistol inköpt från USA som har en - åtminstone i Sverige - ovanligt generös garanti. Garantin täcker inte bara fabrikationsfel utan också om spikpistolen skulle förstöras genom en "Act of God". (Jag tror de menar jordbävningar, blixtnedslag och sådant.)
 
  • Gilla
Krilleman och 1 till
  • Laddar…
Nu sitter det väl ingen fadersgestalt på några moln och talar om för oss vad vi får göra och inte, eller skyddar oss mot fysikens lagar när vi gör något dumt. :thinking:

Men man undrar...? Är (väder)gudarna arga på Kina som lät det nya coronaviruset spridas?
Regnoväder, översvämningar och död..
Är det märkliga väderfenomen del av en ny syndaflod? :surprised:
Nyhetsankare rapporterar om ovanliga väderfenomen i Kina med inlagd bild av stor hagel och coronavirusstruktur.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Orange skylt med texten "Varning! Kreativa leksaker på väg till lekfulla barn! Leksakerna kan framkalla en plötslig leklust även hos vuxna".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Fadai och 3 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag har ett luftslott, men det köpte jag till ordinarie pris. Var det dumt?
Känn dig blåst …
 
A andersmc skrev:
De fick väl problem när de skulle ange kilopriset.

Fast det som är bra med luftgitarrer är att kilopriset är detsamma oavsett om de säljs till ordinarie pris eller extrapris.
Lågt lufttryck = lågpris. Dvs extrapris.
Högt lufttryck = högt pris. Dvs ordinarie pris.
Skulle inte DET göra skillnad????? VA VA! (Och då menar jag inte att det skulle gälla Wawapedalerna som inte ens ingår):geek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.