Köpte sopsäckshållaren jag också, eller frun köpte 3st, verkar helt ok
 
Lime113 Lime113 skrev:
Just det! Hur verkar den? Vi körde på julas wellpapp varianter (en högsmal flyttlåda med en säck i) för några år sedan men den funkade inte för oss.

[bild]


Helgens mat, såg du också att det var rea på chipsen?

[bild]
Vad kostade chipsen?
Vi skall ha massa folk ikväll så en låda chips skulle sitta fint.
 
K knipo skrev:
Vad kostade chipsen?
Vi skall ha massa folk ikväll så en låda chips skulle sitta fint.
17 tror jag. Men du såg att det var halländska finchips väl? De har OLW för 10 spänn också (om det inte är nästa vecka).
 
Tack.
Jag får kolla när jag kör in till stan. Men kampanjvarorna brukar vara slut ganska kvickt har jag märkt.
 
Haha, jag stirrade på bilden på sopsäckshållaren i säkert tre minuter och funderade på hur den där "pallen" skulle kunna hålla en sopsäck på något vettigt sätt. Ska man ställa den på bara?!

Man märker ju att semstern började precis för nu är hjärnan avstängd!
 
  • Gilla
  • Haha
Fairlane och 1 till
  • Laddar…
J Jensa86 skrev:
Haha, jag stirrade på bilden på sopsäckshållaren i säkert tre minuter och funderade på hur den där "pallen" skulle kunna hålla en sopsäck på något vettigt sätt. Ska man ställa den på bara?!

Man märker ju att semstern började precis för nu är hjärnan avstängd!
Hopfällbart avfallskärl med blå säck och svart stativ.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Hittade lilla skruvstycket jag med, verkar praktiskt!
 
Lime113 Lime113 skrev:
@da98jpn har du tittat närmare på de två olika batterierna. Datum, ursprungsland, etc. Det kan vara så att Lidl har leverantör som har gjort en omställning. Väldigt svårt att följa upp. Lättare om tidiga batterier var skit och nya var bra.
Nu har jag tittat lite närmare på batterierna, utan att skruva upp dom. Utanpå ser de lika dana ut, förutom själva lappen med den vitala infon. Det vänstra / övre batteriet är det som fungerar som det ska...
 
  • Två bärbara Parkside-batterier, upp och ner placerade, med synliga etiketter och specifikationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
D da98jpn skrev:
Nu har jag tittat lite närmare på batterierna, utan att skruva upp dom. Utanpå ser de lika dana ut, förutom själva lappen med den vitala infon. Det vänstra / övre batteriet är det som fungerar som det ska...
Flera olikheter
* olika IAN (International Article Number)
* olika batch/produktgrupps nummer
* olika artikelnummer

Men ändå tillverkade så nära varandra i tid. Adressen är säkert inte fabriken utan till kontoret, men även det olika.

Det som är lika är specifikationen :)
Men det borde ändå inte bete sig som de gör, den dåliga alltså.
 
D da98jpn skrev:
Nu har jag tittat lite närmare på batterierna, utan att skruva upp dom. Utanpå ser de lika dana ut, förutom själva lappen med den vitala infon. Det vänstra / övre batteriet är det som fungerar som det ska...
Det som stör mig är att jag inte kan googla fram vad beteckningarna 5inr18/65 och 5inr19/66 betyder :mad: nån som vet?
 
H Husägaren87 skrev:
Det som stör mig är att jag inte kan googla fram vad beteckningarna 5inr18/65 och 5inr19/66 betyder :mad: nån som vet?
Jag gissar på 5 st celler med INR-kemi, 18 mm diameter 65 mm långa. Dvs vanliga 18650-batterier i den ena, och någon 19660 (aldrig hört talas om, sannolikt är det 18650 också ).
 
siggebo siggebo skrev:
Jag gissar på 5 st celler med INR-kemi, 18 mm diameter 65 mm långa. Dvs vanliga 18650-batterier i den ena, och någon 19660 (aldrig hört talas om).
Så enkelt asså, jag hittade just den beteckningen på AA batterier, tänkte inte att det kunde överföras till detta :rolleyes:
 
K
Köpte två sopsäckshållare och det tog ungefär fem minuter för vinden att blåsa av bägge locken igår, samt så var dom ungefär hälften så höga som en normalstor sopsäck, så halva säcken har du ingen glädje av med den hållaren. :D(y)
 
  • Gilla
  • Haha
Husbygge2020 och 5 till
  • Laddar…
Lime113 Lime113 skrev:
Flera olikheter
* olika IAN (International Article Number)
* olika batch/produktgrupps nummer
* olika artikelnummer

Men ändå tillverkade så nära varandra i tid. Adressen är säkert inte fabriken utan till kontoret, men även det olika.

Det som är lika är specifikationen :)
Men det borde ändå inte bete sig som de gör, den dåliga alltså.
Konstigt som sagt och då har jag ju som sagt bytt ut det dåliga batteriet en gång redan och fick ett likadant... Får jobba snabbare helt enkelt, kan ju inte hålla på att inte använda skruvdragaren
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
D da98jpn skrev:
Konstigt som sagt och då har jag ju som sagt bytt ut det dåliga batteriet en gång redan och fick ett likadant... Får jobba snabbare helt enkelt, kan ju inte hålla på att inte använda skruvdragaren
Det är väl denna vecka de har batterier? Gå dit och byt. Släng ett öga på etiketten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.