Fulkemisten
Nu har jag inte läst hela tråden men tänk på att precis allt kan vara behörighetskrävande. Dessutom sabbar man för hantverkare som vill sko sig på hederligt folk om man gör så...
 
  • Gilla
  • Haha
linneac och 3 till
  • Laddar…
GAAAAAAAAAAAAAAAH.

såna här trådar blir ju jättejobbiga att moderera - och i denna värme också..

Dubbel GAAAAAAAAAAAAAAAH. ;)
 
  • Haha
Fadai och 1 till
  • Laddar…
GGGGAAAAAAAAAHHHH !!! BROMSAR PÅ DAGEN! :devilish:
GGGAAAAAAAAAAHHH !!! KNOTT PÅ KVÄLLEN! :mad:
GGAAAAAAAAAAHHH !!! INTE SOVA FÖR VÄRMEN! :sick:
GGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!! :dizzy:
 
  • Gilla
ricebridge
  • Laddar…
C claym skrev:
alla säger så men stämmer det :crysmile:.
Alla säger: njut nu när ni får sova alla i samma säng (som packade sillar i en bastu), för plötsligt vill ingen sova i er säng . Sen kommer kommentaren: ”när barnen blir äldre får ni dra upp dem ur sängen. ”. Är detta ett problem :crysmile:?
Ja!
 
...gah...!..
Fick just en sten i träskon...
 
  • Gilla
  • Wow
4774 och 3 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag tror det är dags för @Nötegårdsgubben att berätta hur det var tänkt med tråden.
En grodfälla av yppersta slag! Ska eller bör man förklara något som bygger på att man läst tiotusentals inlägg här för att man ska förstå?

Jag gillade metahumorn i början av tråden mer än jag gillar de vardags-gaaaahhh som har litet eller inget med byggahus-trådar att göra, men även friska människor som stör sig på saker i verkligheten är välkomna med sina avgrundsvrål.

Själv stör jag mig just nu på en tråd där vi tycker olika, men där missförstånden delvis synes sökas snarare än vilja lösas. Och det kan ju också förtjäna ett vrål utan att det var trådens ursprungliga syfte:

Gaaaahhhhh!
 
  • Gilla
4774 och 3 till
  • Laddar…
ricebridge ricebridge skrev:
Ja!
jag tror dig inte men vet att jag kommer få ångra denna kommentar :crysmile:
 
  • Haha
ricebridge
  • Laddar…
C claym skrev:
jag tror dig inte men vet att jag kommer få ångra denna kommentar :crysmile:
Ja! :crysmile::crysmile:
 
Idioooot
 
ricebridge ricebridge skrev:
Ja! :crysmile::crysmile:
jag återkommer om 4-5 år :crysmile:
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!

Varför lyssnade jag på dom som sa att det skulle bli svalare inne med jordgolv???

Rivningsrum med jordgolv och ojämna stengrundar samt gammal trävägg och ledningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
4774 och 5 till
  • Laddar…
Gaah!!
 
useless useless skrev:
Det blev lite lim tills vidare. Vi får se om det blir ett nytt GAAAAAAAHHHH så reservhålen på andra sidan får nyttjas.
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!

Dörren höll inte, så nu får vi vänja oss med att ena handtaget sitter upp och ner.

Två dörrhandtag, varav det ena är upp och ner, på en dörr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
4774 och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!

Dörren höll inte, så nu får vi vänja oss med att ena handtaget sitter upp och ner.

[bild]
Nu har jag inte läst hela tråden men i andra länder har det en helt annan startergi med handtaget. Jag skulle hellre ha ställt kylskåpet upp och ner för att få handtaget på rätt sida.
 
  • Gilla
  • Haha
4774 och 2 till
  • Laddar…
A anis16 skrev:
Nu har jag inte läst hela tråden men i andra länder har det en helt annan startergi med handtaget. Jag skulle hellre ha ställt kylskåpet upp och ner för att få handtaget på rätt sida.
+1 på det! Helt klart bästa lösningen!
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.