Kommer det bli några instruktioner/formkrav/annat till oss som ska långtidstesta eller blir det helt på fri hand för alla?
 
Jag ska ta fram en instruktion för långtidstestet under dagen.
 
  • Gilla
Robert-san01 och 2 till
  • Laddar…
Idag har Bring äntligen hämtat upp högtryckstvättarna och nu är de på väg hem till er för långtidstestning!

Instruktioner till långtidstest högtryckstvätt
Nedan följer en beskrivning av hur du ska testa och dokumentera samt var denna information kommer att synas här på Byggahus.se.

Långtidstestaren (du) formulerar ett eget omdöme som kommer att publiceras i respektive redaktionell artikel.

Din text ska vara ca 150 ord som beskriver

1. vad du har använt maskinen till,
2. ungefär hur många timmar du har använt den,
3. ditt omdöme om tvätten samt en
4. rapport om något har gått sönder på maskinen.
5. Slutligen sätter du ett betyg 1-10 hur väl den har fungerat under ett års användning.

Varje högtryckstvätt har som ni kanske vet en egen artikel. Du hittar den om du trycker på den gröna knappen ”Läs hela testet” vid din högtryckstvätt i den stora testartikeln https://www.byggahus.se/test-hogtryckstvatt. I denna artikel kommer ditt omdöme att publiceras under en egen rubrik "Långtidstest". Betyget du sätter kommer också att läggas till i den stora tabellen och påverka tvättens totala betyg, vilket kommer att räknas om.

Maila ditt omdöme till marlen@byggahus.se senast 2021-05-31.
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Älska
pacman42 och 5 till
  • Laddar…
tveksamt tveksamt skrev:
Kommer det bli några instruktioner/formkrav/annat till oss som ska långtidstesta eller blir det helt på fri hand för alla?
Jag är redo! :cool:
Elcentral med säkringar märkta "GCB C10 Garo" och en uppdaterad "Hager MCS 113 C13" säkring.
(bytt till 13A säkring)
 
  • Gilla
  • Älska
pacman42 och 3 till
  • Laddar…
Då har den varit i Jönköping och vänt, på väg tillbaka till Skåne :rofl:
Skärmbild av en försändelses spårningshistorik från Malmö via Jönköping och tillbaka.
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Väldigt miljöovänligt att bo i Skåne...
 
Fadai
S SueCia skrev:
Oj!
Fick ett mail med en länk som krävde bankID, var sjukt nojig och har googlat som en dåre innan jag vågade klicka in där, så visade det sig att det var en såhär trevlig överraskning!

Stort tack för förtroendet! :)
De krävde inte bank-ID, det var bara en variant för att slippa ta med ID- kort vid hämtning.
 
S
Fadai Fadai skrev:
De krävde inte bank-ID, det var bara en varian för att slippa ta med ID- kort vid hämtning.
Såg det sen :)
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Som ett barn på julafton!
 
  • En stor kartong med en AVA högtryckstvätt på ett golv inne i ett rum.
  • Gilla
pacman42 och 4 till
  • Laddar…
p-pennan p-pennan skrev:
Som ett barn på julafton!
vafan!
Hur nära Malmö eller kanske Jönköping? Bor du?
 
Lexington Lexington skrev:
vafan!
Hur när Malmö eller kanske Jönköping? Bor du?
Mitt har varit inom tre mil i ett dygn nu...
 
Fadai
En ny Ryobi högtryckstvätt i sin förpackning står på en balkong, redo att användas när vädret svalnar. Yes, nu är min bebis hemma! Ska bara vänta tills det blir svalare (31gC nu), sen jäklar....
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
F
Min ligger på Hemköp (jag bor väl ca 30mil från Malmö). Svängde in på vägen från jobbet bara för att snabbt konstatera att dottern hade lämnat golfklubbor och vagn i bagaget så det blev att den får ligga kvar tills imorgon.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Såja, då har jag hämtat paketet. Hinner nog inte testa förrän på lördag dock.

Tur att det var en liten tvätt, en större hade inte fått plats i mopedbilen, just precis att kartongen fick plats. Fast det är klart, hade jag fått en större tvätt så hade jag ju kunnat ta en större bil... :cool:
 
  • Gilla
Per Eskilsson och 1 till
  • Laddar…
Min ligger kvar i Jönköping!
Hade gått snabbare o cykla dom 10 milen till Malmö o hämtat den:thinking:
 
  • Gilla
p-pennan och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.