Och jag som framstår ju som hur otacksam som helst här! Stort tack för förtroendet! :D

Får skylla på dålig tidsuppfattning - hade missat att tävlingen avslutats, men därmed gör det heller inget att leveransen dröjt lite :crysmile:
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jag vill bara meddela alla som har vunnit en högtryckstvätt att vi kommer att skicka dem i början på nästa vecka. Det tog längre tid att sluta avtal med en budfirma än vi hade tänkt oss.
Får man vara nyfiken och fråga vilken budfirma som kommer leverera? :geek:
 
FredrikR FredrikR skrev:
Får man vara nyfiken och fråga vilken budfirma som kommer leverera? :geek:
Jo, man kommer ner ganska mycket i pris om man tecknar avtal. Jag har haft ett avtal på G hos Bring i snart två veckor, i morse fick jag det äntligen efter påtryckningar. Nu väntar jag på kundnumret (som hon i morse sa att jag skulle få om några minuter), men det har fortfarande inte kommit. Hon lägger på nu när jag ringer henne så jag antar att de jobbar på det. Så fort jag har fått det så kan jag beställa transporten.
 
  • Gilla
  • Älska
Lexington och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Jo, man kommer ner ganska mycket i pris om man tecknar avtal. Jag har haft ett avtal på G hos Bring i snart två veckor, i morse fick jag det äntligen efter påtryckningar. Nu väntar jag på kundnumret (som hon i morse sa att jag skulle få om några minuter), men det har fortfarande inte kommit. Hon lägger på nu när jag ringer henne så jag antar att de jobbar på det. Så fort jag har fått det så kan jag beställa transporten.
Ja det förstår jag, måste vara en härlig känsla att få luren påslängd i örat när man vill bli kund och köpa deras tjänster.... :rolleyes:
Jag försökte nå Brings kundtjänst tidigare i veckan, men efter 15min telefonkö utan framgång gav jag upp... :sleep:
 
Jahaja då är man som ett barn inför julafton :love:
En smartklocka på ett handled som visar ett meddelande om en kommande paketleverans, i bakgrunden en trädgård.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora och 1 till
  • Laddar…
Fadai
Såg först nu när jag fick info om ett paket, att jag hade sån tur. En Ryobi! Lite mysko bara att paketet skulle mäta 1x1cm och väga 1kg... enligt Bring. I don’t care, I’m as happy as could be! YES! Så jag får väl förbereda testprotokoll i datorn nu.
 
S
Oj!
Fick ett mail med en länk som krävde bankID, var sjukt nojig och har googlat som en dåre innan jag vågade klicka in där, så visade det sig att det var en såhär trevlig överraskning!

Stort tack för förtroendet! :)
 
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Tack för alla tävlingsbidrag! Nu är juryn klara och har utsett följande medlemmar till att testa vidare varsin högtryckstvätt:

fsn AVA P80 Master X-Large, bundle
Fadai Ryobi RPW 150XRB
Pacman42 Nilfisk C135.1
FredrikR Kärcher K7 Premium Full Control Plus
Thomas59 Bosch GHP 5-75 X
SueCia Kärcher K5 Full Control Flex
fremax Husqvarna PW 360
Robert-san01 Bosch GHP 5-65 X
p-pennan AVA P60 MASTER +
Nya Torpane Biltema HPC 110B
flaxie Husqvarna PW 235
tveksamt Ryobi RPW 120B
chrille-gäddan Nilfisk E 150.2-10 H X-TRA
chokonanana Biltema HPC 120B
C.Lundin Stihl RE130 Plus
Lexington Bosch Advanced Aquatak 160
Nyrostad Stiga HPS 235R
jcalfred AVA P55 Go+

Tänk på att fylla i er profil med korrekta adressuppgifter så att högtryckstvättarna hamnar rätt.
Wow!

Detta hade jag missat trots att jag är inne här flera gånger om dagen!

Stort tack för förtroendet att få testa. Här skall tvättas!! :)
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Nu äntligen fick vi kundnumret hos Bring idag. I morgon hämtar de upp högtryckstvättarna för leverans till sina nya ägare.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Nu äntligen fick vi kundnumret hos Bring idag. I morgon hämtar de upp högtryckstvättarna för leverans till sina nya ägare.
Är det leverans hem eller till utlämningsställe?
Ser mycket framemot o kunna tvätta bilen igen :D
 
F
Hur skall själva långtidstestandet registreras? Fylla på i denna tråden bara eller hur är det tänkt?
 
F fsn skrev:
Hur skall själva långtidstestandet registreras? Fylla på i denna tråden bara eller hur är det tänkt?
Vi kan väl fylla på i den test-tråd som finns för var maskin?
 
  • Gilla
Lexington och 1 till
  • Laddar…
Tror jag kollade det o där gick inte att kommentera, men det går kanske att lösa?

Edit: jo det gick visst det att kommentera!
 
Jag tänkte att vi skapar en ny rubrik "Långtidstest" i varje maskins artikel. Texten får ni maila till mig när det blir dags. Kan det funka?
 
  • Gilla
Fadai och 5 till
  • Laddar…
F
R Robert-san01 skrev:
Vi kan väl fylla på i den test-tråd som finns för var maskin?
Absolut. Finns det en tråd/maskin? Var hittar jag dom, har bara läst sammanfattningen inser jag?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.