N noupe skrev:
Det var myus.com jag använde sist
Nu hamnar vi lite OT här...men jag måste bara fråga: tar myus någon avgift för tjänsten, eller bakar de in det i fraktkostnaden de redovisar?
 
Det är inbakat i priset du ser. En dunk Prodiamine/generic barricade (som räcker i typ 15 år om du inte har en golfbana) kostade som jämförelse cirka 40 USD att skicka. Tog ca en vecka att komma hit.
 
  • Gilla
Paxman
  • Laddar…
Kalendern
N noupe skrev:
Det är inbakat i priset du ser. En dunk Prodiamine/generic barricade (som räcker i typ 15 år om du inte har en golfbana) kostade som jämförelse cirka 40 USD att skicka. Tog ca en vecka att komma hit.
Träliga var ju bara att "shelf life" var typ 3 år Har beställt hem en dunk och får se om den dyker upp.
 
Kalendern Kalendern skrev:
Träliga var ju bara att "shelf life" var typ 3 år Har beställt hem en dunk och får se om den dyker upp.
Du får väl sälja lite till oss andra! :p
 
Kalendern
P Paxman skrev:
Du får väl sälja lite till oss andra! :p
Vet inte hur BHs forumregler är utformade runt sånt men skulle definitivt kunna dela kostnad & dunk om den dyker upp.
 
Från random forum på Internet (https://thelawnforum.com/viewtopic.php?t=7609)
Just FYI for everyone reading, I contacted the manufacturer of the Prodiamine WDG last year about shelf life and they told me that as long as it's kept between 32-105F it does NOT have a shelf life

Bra info om hur man använder det, mängder etc.
https://thelawncarenut.com/blogs/ne...-with-prodiamine-wdg-pre-emergent-herbicide-1
https://thelawncarenut.com/blogs/ne...on-with-prodiamine-wdg-pre-emergent-herbicide

Ev. köp och användning är givetvis på eget ansvar efter gällande lagstiftning.
 
  • Gilla
Otto-Von-Stern och 2 till
  • Laddar…
Kalendern
N noupe skrev:
Från random forum på Internet ([länk])
Just FYI for everyone reading, I contacted the manufacturer of the Prodiamine WDG last year about shelf life and they told me that as long as it's kept between 32-105F it does NOT have a shelf life

Bra info om hur man använder det, mängder etc.
[länk]
[länk]

Ev. köp och användning är givetvis på eget ansvar efter gällande lagstiftning.
Sweet! Tusen tusen tack!
 
  • Gilla
Stefan10
  • Laddar…
A ArtonVolt skrev:
Någon som beställt Boxer härifrån?

[länk]
Jag beställde själv en flaska. €34 med frakt. Vi får se om den dyker upp... Tips på dosering, tidpunkt eller spridningsmetod för gräsmatta?
 
Sök på Boxer i tråden. T.ex. inlägg 76 eller nåt.
 
  • Gilla
ArtonVolt
  • Laddar…
N noupe skrev:
Sök på Boxer i tråden. T.ex. inlägg 76 eller nåt.
Hittade det, tack. Vi får väl se om flaskan dyker upp...
 
S
A ArtonVolt skrev:
Jag beställde själv en flaska. €34 med frakt. Vi får se om den dyker upp... Tips på dosering, tidpunkt eller spridningsmetod för gräsmatta?
Levererad?
 
  • Gilla
ArtonVolt
  • Laddar…
S Tommy66 skrev:
Levererad?
Yes, beställde online och den levererades på några få dagar.
 
  • Gilla
Spanarn10
  • Laddar…
S
A ArtonVolt skrev:
Yes, beställde online och den levererades på några få dagar.
För tidigt att dra några slutsatser om effekten?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.