MeanMike MeanMike skrev:
Det va roligt. Glöm nu inte reggad den på nätet så får du 1 år extra garanti. (y)
Jaha tack för tipset :)
 
F freddan83 skrev:
[länk]

Tror man får lite extra funktioner med den här
Jag har laddat hem programmet men kan inte reggad mig. Fast det här tydligen en tysk kunnat med samma maskin. Får undersöka vidare.
Jag får inte upp all info. Den hittar inte groggy på mitt nät
 
MeanMike MeanMike skrev:
Jag har laddat hem programmet men kan inte reggad mig. Fast det här tydligen en tysk kunnat med samma maskin. Får undersöka vidare.
Jag får inte upp all info. Den hittar inte groggy på mitt nät
Har man uppdaterat till senaste firmware funkar det inte om jag fattade det rätt..
 
Men man får väl inte 6 år ifall man reggar om Bauhaus ger 5 år.
 
R robert_gbg skrev:
Men man får väl inte 6 år ifall man reggar om Bauhaus ger 5 år.
Nej. man får först 2 år från fabrik. Reggar du den inom 30 dagar på nätet får du 1 år extra. sen har Bauhaus en garanti som gäller upp till 5 år. Man får läsa det finstilta förstås från Bauhaus. mer hängslen o livrem vet jag inte var man får......:rofl:
 
F freddan83 skrev:
Har man uppdaterat till senaste firmware funkar det inte om jag fattade det rätt..
hmmm aaj då. ja vi får undersöka vidare.
 
Vad står det om deras villkor för 5 års garanti då?
 
Detta står på deras hemsida.

5-ÅRS GARANTI PÅ ELVERKTYG & MASKINER
BAUHAUS erbjuder 5 års garanti mot fabrikations- och ursprungsfel på varor med motor, oavsett märke och fabrikat.

Villkor:

  • Originalkvitto, daterat inom garantitiden, ska uppvisas.
  • Denna garanti gäller ej för belysningsutrustning, förslitningsdetaljer på produkterna, batterier och ackumulatorer (i elverktygsprodukter).
  • BAUHAUS avgör om varan skall repareras, bytas ut mot annan utrustning, återköpas eller om ursprungliga priset skall reduceras (delkreditering).
  • Garantin gäller ej för fel/brister eller förslitningsskador som kan hänföras till ovarsam eller felaktig behandling/användning.
  • Garantin gäller ej om varans hölje öppnats.
 
Kalendern
Hur är 812i med smala passager? Har en vinbärsbuske nere i ett hörn med gräsmatta runt sig som kanske är 70cm brett - kommer den klara av det tror du Mike?
 
Kan inte riktigt svara på det, men eftersom den är syrra med Worx så gissar jag lätt 60cm.
Känns som om tid spelar roll när den svänger. om den hittar tråd väldigt snabbt (vilket blir i korridor) gör den bara mindre svängar, då kommer den ju framåt lättare.
 
  • Gilla
Kalendern
  • Laddar…
kolla in denna video om Worx M, Gissar att vår LX812i beter sig exakt likadant. Imponerande
 
Jag har en fråga till er. Skulle gärna ha ett garage som passar och Landxcapens original är ju till ett bra pris....men....jag vill kunna öppna det uppåt, så jag kan se tex displayen utan att behöva ta ut klipparen, tror Worx har en sån men då kostar den minst det dubbla. någon som vet något eller har ett förslag? Man vill ju va rädd om grejorna.....:heart:
 

Have fun!
 
Kalendern
Var väl själva fan.. Nu höjde dom priset till 6000kr.
 
Ja det va som fasen. Men dom har väl insett att detta va ett superpris för denna maskinen. Det är fortfarande ett kanonpris men det svider ju när dom höjer.
Jag har nu haft min sen den 10/5. inte stannat en enda gång, inte missat dockstationen eller överhuvudtaget nån störning.
Blir definitivt en sån till när min Worx lägger av i stan. Det va den jag hade med på filmen ovan. Jag hade den nere för att byta ett knappcellsbatteri som slutat att fungera efter 7 år. Sen släppte jag bara ut den i Landxcapens område, och den bara gick igång. Ytterligare ett bevis att det är samma maskin under skalet.....samma slingsignal. Så mer nöjd än så här kan man inte va, hitintills i alla fall :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.