O olofh skrev:
(varför kan man ens publicera annonser längre på blocket utan att identifiera sig med typ BankID)
En lika bra fråga som varför man inte kan välja välja ”favoritkategorier”.

Att scrolla på blocket en kvart innan man somnar i hopp om att spontan”fynda” är ju hopplöst. 90 % av allt är ju bilar, kläder och annat skräp. Inget man/jag vill behöva scrolla igenom i hopp om att finna roligare skräp.
 
  • Gilla
PeterJeffrey
  • Laddar…
T Trunk skrev:
En lika bra fråga som varför man inte kan välja välja ”favoritkategorier”.

Att scrolla på blocket en kvart innan man somnar i hopp om att spontan”fynda” är ju hopplöst. 90 % av allt är ju bilar, kläder och annat skräp. Inget man/jag vill behöva scrolla igenom i hopp om att finna roligare skräp.
Vad menar du? På vilket sätt kan man inte välja kategori?
 
jonmo jonmo skrev:
Vad menar du? På vilket sätt kan man inte välja kategori?
Man kan välja en kategori, men inte flera.

Ponera att jag har tråkigt och vill scrolla genom blocket litegranna, men jag vill inte se de där 90 % som är bilar och kläder. Då hade jag i en perfekt värld kunnat öppna alla kategorierna och sedan bockat i alla som jag vill se. Som det är nu kan man bara bocka i en kategori.

Jag kontaktade blocket i ett annat ärende för några år sedan och nämnde detta i förbifarten och fick då som svar att det faktiskt var något de jobbade på just där och då. Men de arbetar tydligen lite långsamt.
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Kan man inte göra ett script som läser av blocket och presenterar det som man är intresserad av? Mina yngre kollegor gör script i Python till allt. Jag förstår mig inte inte på sånt tyvärr.
 
Välj en kategori du är intresserad av, tryck på hjärtat. Upprepa med alla kategorier som finns intressanta.

Gå nu in på sparade och sen alla bevakningar. Voila, där är allt av intresse i en lista, inkl borttagna annonser.
 
  • Gilla
big mike och 3 till
  • Laddar…
O Octavianus skrev:
Välj en kategori du är intresserad av, tryck på hjärtat. Upprepa med alla kategorier som finns intressanta.

Gå nu in på sparade och sen alla bevakningar. Voila, där är allt av intresse i en lista, inkl borttagna annonser.
Du glömde att man ska skriva "-uthyres"i sökrutan ;)
 
  • Gilla
jac
  • Laddar…
Ola C Ola C skrev:
Ni som e på jakt efter pelarborr, gå ihop två st o köp denna, dela bordet på mitten. Vips har ni varsin fin borrmaskin till riktigt vrakpris.

[länk]

[bild]

Eller så behåller man bägge själv, för två är alltid bättre än en!
 
O olofh skrev:
Kom ut ett paket festool t15+3 i Vellinge/Skåne på blocket för 800kr idag.

[bild]

Enligt säljaren var jag första som svarade. Han ville ha förskott på 300kr för att hålla den åt mig även om jag skrev jag kunde hämta idag. Han kunde var lämna ut den på söndag. Jag skrev att han kunde få motsvarande annonskostnaden i förskott för jag tyckte det luktade bluff. Nåväl, annonsen är borta. Han skrev att han skulle återkomma med tid på söndag...vi får väl se hur det blir med det

(varför kan man ens publicera annonser längre på blocket utan att identifiera sig med typ BankID)
Hur gick det med fyndet?
 
Jckssn Jckssn skrev:
Eller så behåller man bägge själv, för två är alltid bättre än en!
Då kan man borra i stereo! :cool:
 
Ola C Ola C skrev:
Ni som e på jakt efter pelarborr, gå ihop två st o köp denna, dela bordet på mitten. Vips har ni varsin fin borrmaskin till riktigt vrakpris.

[länk]

[bild]
Hört att @jac gillar att ha flera uppsättningar?
 
  • Haha
jac
  • Laddar…
Frustrator Frustrator skrev:
Hört att @jac gillar att ha flera uppsättningar?
Man ska inte kasta pil när man sitter i gummibåt... Vad jag vet har du minst två av alla större snickerimaskiner, men ingen pelarborr? Denna annons e ju som klippt o skuren för dig.
 
  • Gilla
siggebo
  • Laddar…
M MasMats skrev:
Hur gick det med fyndet?
:rofl: Låt oss bara konstatera att det var nog ett klokt val att inte betala något alls i förskott..
 
Ola C Ola C skrev:
Man ska inte kasta pil när man sitter i gummibåt... Vad jag vet har du minst två av alla större snickerimaskiner, men ingen pelarborr? Denna annons e ju som klippt o skuren för dig.
Nä, jag har inte två av varje maskin. Saknar ju en pelarborr som matchar min Arboga.. med den där blir det ju tre..funkar inte..
 
Frustrator Frustrator skrev:
Nä, jag har inte två av varje maskin. Saknar ju en pelarborr som matchar min Arboga.. med den där blir det ju tre..funkar inte..
Ja just det, du släpade hem ett renoveringsobjekt.:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.