Hur gör man för att maxa CPUn? Kör med d-link dir-1960
 
Internet hastighetstest resultat visar nedladdning 244,64 Mbit/s, uppladdning 98,05 Mbit/s och svarstid 8,87 ms.

Fiber 250/100, Banhof. Mkt nöjd hittills. 4G är mer eller mindre oanvändbart där vi bor, <10Mbit/s med alla leverantörer vi provat hittills. Månadskostnadem blev dessutom ca 150kr lägre än det förbannade ADSL-abonnemang vi hade tidigare.
 
Internet hastighetstestresultat visar 509,36 Mbit/s nedladdning, 108,79 Mbit/s uppladdning, 3,48 ms svartid.

100/100 från Bredband2. Jag antar att de krämat på lite extra nu när alla sitter hemma och arbetar. Jag är nöjd i alla fall.
 
harry73
Bart Bart skrev:
[bild]

100/100 från Bredband2. Jag antar att de krämat på lite extra nu när alla sitter hemma och arbetar. Jag är nöjd i alla fall.
Jag läste igår på IP-Onlys hemsida att de uppgraderade alla abonnemang under 500 Mbit/s till just 500 Mbit/s.
Tänkte kolla ikväll hur de ser ut hos oss, men det verkar fungera hos dig i alla fall.
Har du också IP-Only?
 
  • Gilla
Bart
  • Laddar…
Stämmer bra. Kul! Är det tillfälligt under de förutsättningar med hemmajobb mm som gäller?

Edit: Svarar mig själv efter att kollat upp att det är just under de omständigheter som gäller just nu. Bra initiativ tycker jag.
 
  • Gilla
harry73
  • Laddar…
Telia 500/500Mbit/s kampanj 349kr/mån
Internet hastighetstestresultat som visar 447,25 Mbit/s nedladdning, 418,68 Mbit/s uppladdning, och 4,43 ms svarstid.
Mätt med över wifi med iPad.

Tror Telia byggt kapaciteten senaste 2 månaderna för tidigare låg jag inte högt dagtid, möjligen efter 24.00 vardagskvällar.
Mätt på PC’n med BBK_CLI.exe (utan grafik, webbläsare eller wifi ) har jag kommit ner under 2 ms på svarstiden.
Router RT-AC68U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.