A
du får prova dig fram men visst är de tredelade luckorna ett skit

• Gilla
Ulf Svensson59
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
du får prova dig fram men visst är de tredelade luckorna ett skit
Skit.

Men om jag köper den från Ikea borde det väl vara lite lättare att få till det? Om inte annat lär de ju vara behjälpliga då allt är ifrån ikea...?

Hittar Bosch o Siemens berätta från 7-8 000kr till 6 000. Sådana kan väl kanske oxå funka?

A
de är troligen i en lägre serie med mindre garantier

A
alltså-- serie 4 maskiner skulle jag inte ens reflektera över att dra in i ett hus än mindre köpa dessa på EG

electroluxaren skrev:
alltså-- serie 4 maskiner skulle jag inte ens reflektera över att dra in i ett hus än mindre köpa dessa på EG
"Diskad" klassas inte som en serie 4 alltså?

A
inte för det priset

electroluxaren skrev:
inte för det priset
Ok. Blir det en Diskad så anser du att det är ett bra val. Dessutom 5 års garanti.

Finns det annars någon du rekommenderar?
Tack!!

A
Jag passar jag vet inte vilken IKEA har.
Bosch sortiment är vidlyftigt
Du måste kolla och känna på korgar mm.
ta den du känner bäst för och med 5-års garanti.

A
spontant ser ju korgarna bättre ut i IKEAs

• Gilla
Moski och 1 till
  • Laddar…
MultiMan
electroluxaren skrev:
Vad är det för fel på Elgiganten? Köpte en Siemens tvättmaskin för 4000kr (i500) med 5 års garanti som blev defekt efter 3,5år. Fick en ny, fast lite sämre modell (i300) som även den havererade efter ca 1,5 år (inkluderande bl a felaktig service från BSH som ledde till följdfel). Fick till slut en helt ny i700 byggd i Tyskland strax efter garantitiden, så BSH står bakom sina produkter oavsett var man handlar. Behövde visa EG-kvittot varje gång med garantinumret, det var allt.

A
Spot on!
EG håller med garantin och ger dig en sämre produkt!!!

BSH garanterar, står bakom sina reparatörer och kompenserar dig med en bättre produkt.

Höger sida. Behöver jag öppna mer?

• Intern vy av öppnad hushållsapparats högra sida visande kablar och mekaniska komponenter.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hittar iof ingen flottör eller annan sensor från denna sida ...

A
men ser du några vatten rester?
flottören sitter längre in under brunnen
kolla om avloppsslangen är hel (den grå veckade)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.