Vhbw online är en stor firma på ebay.de. bra priser och jättebra. Bra raiting oxå.
 
MeanMike MeanMike skrev:
Vhbw online är en stor firma på ebay.de. bra priser och jättebra. Bra raiting oxå.
Det var roligare det som kom i min bevakning
Skärmdump av ett foruminlägg där användaren MeanMike rekommenderar Vhbw online på eBay och nämner Bosch Indego 10 robotklippare.

Jättekram :cool:
 
Hehe. Ja det är den där stavningskontrollen i telefonen som skojar med en. Men en digital kram bjuder jag på!
 
Underkläder?
 
lilytwig lilytwig skrev:
Underkläder?
?????
 
Whbw är en shop med underkläder
 
Hehe nej sök på vhbw online akku indego så hittar du. Stoooor firma som har batterier till allt på Ebay.de
 
Aha hittade felet. Du ska söka på vhbw inte whbw :rofl:
 
:D
 
A
Ska vara runt 100 bedrägerier per dag på e-bay.
Har handlat en del där men har alltid gått bra. Min kontroll brukar vara hur säljaren har skött sig via referenser men normalt är drygt 95% nöjda kunder och inte alltför få.

Men hört talas om de som köpt bilar och betalt men bilen får dom aldrig se.
 
Om leverantören har 100 000+ i recensioner och 98% goda behöver du nog inte va orolig.
 
Jag har handlat kanske 50 ggr på eBay. Mest Kina och Taiwan, och enstaka gånger från Japan och Europa. Har alltid funkat. Just nu är det litet trubbel med leveranser från Kina. Har paket liggande i Frankfurt sedan i början av April. Tålamod är bra.
 
A
lilytwig lilytwig skrev:
Jag har handlat kanske 50 ggr på eBay. Mest Kina och Taiwan, och enstaka gånger från Japan och Europa. Har alltid funkat. Just nu är det litet trubbel med leveranser från Kina. Har paket liggande i Frankfurt sedan i början av April. Tålamod är bra.
Borde ha något med Corona att göra.
 
Inga problem för mig.......jag kör med Norrlands guld.
 
  • Gilla
lilytwig
  • Laddar…
Hittade min Indego från 2013 i garaget. (Den har stått i dvala i två år då skärmen gav upp och sen har vi lagt om hela gräsmattan)...är det någon som har testat eller har en bra länk till hur man kan byta skärm/elektronik i den. Jag har inga stora förhoppningar men tänkte att det kunde vara ett kul hobbyprojekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.