M Max R70 skrev:
Pollen!
Aha! Hur länge håller det i sig nu på våren? Får rengöra bladen en gång om dagen nu, drygt..
 
S Svedis skrev:
Aha! Hur länge håller det i sig nu på våren? Får rengöra bladen en gång om dagen nu, drygt..
Borde ge sig efter kraftigare nederbörd.
 
anders07 anders07 skrev:
Ny uppdatering tillgänglig idag: [länk]
Ny? Ser ju ut som den som har funnits ute ett tag.
 
G golfgreen skrev:
Ny? Ser ju ut som den som har funnits ute ett tag.
Fick mail idag...
 
A
anders07 anders07 skrev:
Fick mail idag...
uppdaterar den inte sig själv? jag ha ju en gateway
 
Johan1975z skrev:
uppdaterar den inte sig själv? jag ha ju en gateway
Nej, tyvärr inte. Läs någon sida tillbaka för lite mer detaljer.
 
  • Gilla
golfgreen
  • Laddar…
Johan1975z skrev:
uppdaterar den inte sig själv? jag ha ju en gateway
Jag kan bekräfta att man måste koppla in klipparen och uppdatera med kabel trots att man har gateway.
 
A
G golfgreen skrev:
Jag kan bekräfta att man måste koppla in klipparen och uppdatera med kabel trots att man har gateway.
var sitter hålet i klipparen då? Ska jag stänga av den först?
 
Johan1975z skrev:
var sitter hålet i klipparen då? Ska jag stänga av den först?
Ladda ner programvaran så får du instruktioner.
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Fungerar det att uppdatera via Mac nu? Hur har det gått för er som fått problem? Jag är inte speciellt sugen på att skicka in klipparen om uppdateringen strular
 
Akoa Akoa skrev:
Fungerar det att uppdatera via Mac nu? Hur har det gått för er som fått problem? Jag är inte speciellt sugen på att skicka in klipparen om uppdateringen strular
Läser man på utländska forum så verkar det fortfarande vara problem att uppdatera via mac. Jag hade försökt låna en dator som kör Windows 10 och uppdaterat från den. För att vara på den säkra sidan.

Tex den här tyska tråden:
https://www.roboter-forum.com/index...ate-wird-anfang-2020-bereitgestellt/&pageNo=1
 
Orkar man så går det ju att boota in i Windows med en Mac via Bootcamp.
 
Min var oanvändbar efter försök till uppdatering med Mac. För gammalt system på både min och frugans win10-jobbdatorer. Nu har jag lämnat in den till lokala Husqvarnaförsäljaren som garantiärende. De tog emot den men hade kö...
 
A
nu har jag uppdaterat. Har någon märkt nån skillnad på klipparen efter uppdateringen? Beter den sig annorlunda?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.