Jobbar du inte från båten?
 
  • Haha
  • Gilla
rampante och 1 till
  • Laddar…
Underbart sken på himlen igår. Kunde inte låta bli att skrota runt i trädgården, elda lite, plocka lite, fota lite....
Eld i en trädgård vid skymning med ett hus och sjö i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kvällsljus över en sjö med en båt och vårliga blomknoppar i förgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Solnedgång över en trädgård med båt vid brygga och upplysta hus i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skymningsvy över en stilla sjö med rosa himmel, stenstrand och en båtbrygga med båt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kvällshimmel i nyanser av rosa och blå över en stilla sjö med spegling av ett hus och träd, framkant av en båt synlig.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Vespa och 7 till
  • Laddar…
rampante rampante skrev:
Underbart sken på himlen igår. Kunde inte låta bli att skrota runt i trädgården, elda lite, plocka lite, fota lite....
[bild] [bild] [bild] [bild] [bild]
Stämningsfulla bilder. Tjusigt!
 
  • Gilla
rampante
  • Laddar…
Lite toppdress där det är hårt och magert och inte fått kärlek på många år
Ny toppdress applicerad på delar av en gräsmatta nära en vit husvägg, med en skottkärra och spade synliga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Äntligen kommer det några små strån...
Nyutsprungen gräs på jordig mark med ett hus i bakgrunden, dag 12 efter grässådd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Dag 12 efter sådd.
 
Så blev det. Hoppas det tar sig bra nu i värmen dom kommande dagarna.
Nyligen varsamt vertikalskuren gräsmatta framför ett vitt hus med röd takbeklädnad i soligt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nadiosch
  • Laddar…
Jycken vet att han inte får gå på det nysådda....
Hund följer en smal betongstig bredvid ett nysått gräsområde och stenar vid husvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
-RB- och 4 till
  • Laddar…
Böcker är tydligen en modern inredningsdetalj. Fick tag på denna som passar bra in tycker vi på många sätt.
Svart bok med titeln 'DIAMANTER' som inredningsdetalj på vit hylla med lampa och snäcka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit byrå med boken "DIAMANTER" ovanpå, konst på väggen, inredningsdetaljer och en hund framför byrån.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nadiosch
  • Laddar…
Har bara fått leverans av en bok än så länge. Är start motståndare till att bara köpa random böcker för att alla andra har det. Det måste finns en koppling till varför just den boken ligger just hos mig... Så tycker jag...
Annars hade det ju varit lätt att bara köpa en VOGUE, GUCCI och en BURBURRY bara för att dom finns överallt till salu...

Lovar att komma med uppdatering när nästa bok anlänt...
 
rampante rampante skrev:
Har bara fått leverans av en bok än så länge. Är start motståndare till att bara köpa random böcker för att alla andra har det. Det måste finns en koppling till varför just den boken ligger just hos mig... Så tycker jag...
Annars hade det ju varit lätt att bara köpa en VOGUE, GUCCI och en BURBURRY bara för att dom finns överallt till salu...

Lovar att komma med uppdatering när nästa bok anlänt...
Målar du tavlor också?;)
 
Klart man kan inreda med böcker! Själv har jag ”Hockey blev mitt liv, av Ove Molin” som en prydnad på väggen :cool:
 
  • Gilla
rampante och 1 till
  • Laddar…
B Beemaster skrev:
Målar du tavlor också?;)
Nä , men ena dottern målar lite ibland...
 
rampante rampante skrev:
Har bara fått leverans av en bok än så länge. Är start motståndare till att bara köpa random böcker för att alla andra har det. Det måste finns en koppling till varför just den boken ligger just hos mig... Så tycker jag...
Annars hade det ju varit lätt att bara köpa en VOGUE, GUCCI och en BURBURRY bara för att dom finns överallt till salu...

Lovar att komma med uppdatering när nästa bok anlänt...
Skulle såklart stå "stark" istället för "start" i inlägget. Lite trist att det inte går att redigera inläggen i efterhand när man ser det blivit fel.
Bok nummer 2 är beställd nu... (Teaser)
 
Tre böcker om verktyg, klockor och testamente med synliga titlar, ovanpå en glänsande saxofon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Boktips för BH- läsare:
Dessa tre böcker borde ta dig genom krisen. Du har bara en bok om ett tråkigt kemiskt element: kol.
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.