Den där är det väl ingen i Sverige som har ännu - är nog ny i sortimentet? Själva produkttypen är rätt ny även bland konkurrerande märken
 
ceson ceson skrev:
Verkar vara hyfsad:)
[bild]
[media]
Testade vinkeln i helgen. Min nya favorit! ...har aldrig kört sån förut men jag är såld
 
M Mach77777 skrev:
Testade vinkeln i helgen. Min nya favorit! ...har aldrig kört sån förut men jag är såld
Samma här, den var riktigt bra.
 
U under_construction skrev:
Enligt hemsidan, ja...

[bild]
OK, glömmer kolla där
Måste komma ihåg det
 
Snabbvinkeln var slutsåld här, så jag får vänta till den kommer tillbaka med att testa den.
 
Dheri Dheri skrev:
Snabbvinkeln var slutsåld här, så jag får vänta till den kommer tillbaka med att testa den.
Samma här :(
 
Den tog slut redan efter ett par dagar här med :(
 
Humulus Humulus skrev:
Den tog slut redan efter ett par dagar här med :(
Det är ju bra om man skriver ut i sin profil, var ”här med” ligger någonstans. Annars är informationen helt värdelös......
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Den där är det väl ingen i Sverige som har ännu - är nog ny i sortimentet? Själva produkttypen är rätt ny även bland konkurrerande märken
J -jonte- skrev:
Någon som köpt den batteridrivna kompressorn som säljs på måndag. Finns det en display som visar trycket?

Behöver till MCn vid bankörningar
Har en grön Bosch pump som är förvillande lik denna, dock 20 år gammal och med 12V NiMh batteri (säkert dött idag).
Pumpen funkade ok med belyst tryckdisplay och allt men det är inget man använder för att fylla tomma hjul (tog en evighet) men för att justera trycket funkade den fint.
 
john68 john68 skrev:
Borrhammaren reades ut idag för 200 kr styck.[bild]
En sådan skulle jag vilja testa, någon som vet om det fortfarande finns kvar runt norra och västra Stockholm?
 
R roli skrev:
Det är ju bra om man skriver ut i sin profil, var ”här med” ligger någonstans. Annars är informationen helt värdelös......
Hur tänker du nu...? :cool::rofl:
 
R roli skrev:
Det är ju bra om man skriver ut i sin profil, var ”här med” ligger någonstans. Annars är informationen helt värdelös......
Nu har ju båda dessa profilerna var de bor. Tyvärr kan nog inte byggahus vara orienterat efter vilken Lidl man brukar besöka.

Profilbild på användare "Frustrator" med en fläkt i en ugn mot en bakgrund av ved.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Profilbild på en flerfärgad katt, medlemensnamn Humulus och texten "Från Linköping" under.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Då ska jag väl speca att jag kollat både i Halmstad, Redbergsplatsen och v. Frölunda..
 
jbr jbr skrev:
Hur tänker du nu...? :cool::rofl:
Personen som jag citerade hade ingen plats redovisad i sin profil när jag la upp mitt inlägg. Numera finns det en plats redovisad. Sedan är det helt rätt att man inte vet vilken Lidl affär som är beskriven men så länge inte folk redovisar detta så får vi leva med det. Men en ort är iallafall ett steg på vägen, bättre att en ort anges än ingenting.......
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
Jag hade Stad angivet från början men såg när jag kollade att det hade trillat bort, förmodligen vid någon omgörning av forumet :) Dock så handlar jag ibland i tex Mjölbys Lidl, och då kan det bli lite fel, speciellt som dom ligger på "rätt" sida Lidls landsgräns (syd/nord), med lite olika sortiment. Tidigare gick gränsen i Norrköping
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.