Ja, dvs jag måste göra flera steg för varje meddelande. Glömmer jag klicka på notiser efter att ha klickat i statusbaren så visar webbsidan att jag har olästa meddelanden.

Jag vill ha en lösning i appen för att ta bort notifieringar, inte två som jag måste synkronisera. Jag klickar hellre två gånger för att nå meddelandet än att klicka en gång efter jag läst det bara för att rensa notifieringar. Den sista glömmer man nämligen bort mer än hälften av gångerna...

Ännu bättre hade naturligtvis varit om man hade kommit direkt till inlägget från statusfältet om bara ett oläst finns. Eller om notifieringar i statusfältet hade försvunnit automatiskt när de är lästa i appen eller på webben. Detta är naturligtvis enklare att göra om man har en räknare i statusfältet än att man har individuella inlägg där.
 
Jag vet inte om detta problem upplevs av fler eller nämnts tidigare men jag orkar inte gå igenom 75 sidor :crysmile:

Det jag har problem med är att den i mellanåt hoppar tillbaks säg 5 redan skrivna ord och börjar skriva det jag håller på att skriva där istället. Skit störigt för man märker det inte förrens man hunnit skriva ordet.

Kör android 8 med SwiftKey.
 
  • Gilla
lärjungen
  • Laddar…
lärjungen
J Jarlsgård skrev:
Jag vet inte om detta problem upplevs av fler eller nämnts tidigare men jag orkar inte gå igenom 75 sidor :crysmile:

Det jag har problem med är att den i mellanåt hoppar tillbaks säg 5 redan skrivna ord och börjar skriva det jag håller på att skriva där istället. Skit störigt för man märker det inte förrens man hunnit skriva ordet.

Kör android 8 med SwiftKey.
Jag har försökt påpeka exakt samma sak men inte riktigt lyckats få något genomslag. Händer titt som tätt att markören hoppar till vänster om ordet man precis skrivit och vips sitter man och skriver en massa rappakalja som måste rättas till.

Edit: även jag har SwiftKey och Android.
 
lärjungen
Demmpa Demmpa skrev:
Verkar vara SwiftKey i kombination med Chrome.
[länk]
Fast jag tex använder appen. Inte chrome. Men då är det kanske SwiftKey som spökar...

Nu har det visserligen gått bra att skriva de tre senaste inläggen utan en massa jobbiga hopp. Peppar peppar.
 
Jag använder också appen.. Men det beror ju förståss på hur den är uppbyggd :)
 
Finns det några hård/mjuk -varu krav som måste uppfyllas för att appen skall fungera.

Försöker att få igång den på en äldre platta med android 4.2 , men den avslutas direkt jag startar upp.
 
Är det bara för mig som appen slutat fungera nu? Kommer bara till förstasidan och sedan händer det inget mer.
 
hsd
Funkar för mig (y)
 
dof dof skrev:
Är det bara för mig som appen slutat fungera nu? Kommer bara till förstasidan och sedan händer det inget mer.
Funkar fint här med iPhone
 
Så här ser det ut för mig. Notiserna har uppdaterats men allt annat är dött
Skärmdump av en mobilapplikation där laddningsskärmen visas med en notisikon indikerande ett nytt meddelande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Troligen korrupta data. Gå in och rensa appdata så funkar det säkert igen.
 
Prova starta om appen. Dvs stänga den och starta på nytt för att se om det hjälper.
 
Fixat nu. Ominstallation löste det.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Förstår att era annonser är en sorts kampanj just nu, men när man får denna som första annons hajjade jag till..

Skärmdump av diskussionsforum med reklam för appnedladdning och inlägg om bastupanelprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Gick faktiskt ut för att kolla att jag verkligen använde appen, och det gjorde jag..

just den annonsen kanske borde känna av vad man använder innan den kommer upp. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.