Svar 1,5 - 46,5°.
Motivering:
Jag har ung fru och gammalt hus, då finns det alltid massor att göra.
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Jag skall äntligen köpa sommarstuga! Letandet pågår förfullt och jag kommer köpa något mer riktig härlig snickarglädje.

Då kommer denna komma väl till pass till bygge av Båthus, brygga, trädäck och staket!
 
Rätt svar är: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 °

Jag renoverar ett gammalt hus och hittills har jag gjort ett av sex rum. Och sakta har det gått.
Om jag vann skulle arbetet underlättas helt otroligt. Att såga för hand eller med cirkelsåg som jag gör idag är inte en perfekt lösning direkt. En bordsåg är drömmen!
 
Rätta svaret är: -1,5 - 46,5 °

Denna såg skall vid vinst användas flitigt på ett stundande renoveringsprojekt som jag skall dokumentera och dela i detalj på samtliga sociala medieplattformar, mkt bra PR
 
-1,5 - 46,5 °
 
Svar:
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Hur ska jag annars kunna inreda bastun?! :)
 
Svar: - 1,5 till 46,5 grader

Jag skulle verkligen behöva en klyvsåg till min renovering. Jag klyver allt med cirkelsåg nu och det är knappast så det ska vara när ett helt hus ska renoveras! Annars åker jag nog på att köpa en iallafall! (och det känns inte som att det saknas andra hål att stoppa pengar i heller)
 
Svar: Klingans svängningsområde är:-1,5 - 46,5 grader

Har suktat efter den här alltför länge men då vi nyligen skaffat gemensamt konto har det ej gått att inhandla verktyg i samma utsträckning som innan. Det hade varit underbart med den här då kapningen skulle bli bra mycket enklare och framförallt rakare.
 
-Metabo TS 254 kan svängas inom -1,5 och 46,5 grader
Äntligen skall vi bygga övervåningen klar. Nu inredning på gång. Vår gamla cirkelsåg börjar bli sliten så den behöver bytas ut. Nästa projekt blir sedan att bygga ett eget växthus och trädgårdsförråd med stil :)
 
-1,5 - 46,5 °
Hus anno 1753 med mycket form och vinklar i ständigt spännande förändring, söker Bordssåg av likaledes god kvalitet från 2020-talet med stramt men följsamt vinklelspann för möte i perfekt harmoni. Viktigt är också smidighet i de trängre (men för åldern passande) utrymmena för bästa sämja.

Svar till önskas till:
”Man är aldrig för gammal för nya misstag”
 
Redigerat:
Svar: - 1,5 till 46,5 grader
Den vore alldeles perfekt att använda en liknande när jag ska tillverka staketet av liggande ribbor som frun beställt för att inte lilltösen ska springa ut på vägen
 
Rätt svar: -1,5 till 46,5 grad

Efter att ha blivit husägare 2018 och sen dess funnit massor av inspiration här på Byggahus.se (framförallt av Villa Karlsson) så har jag planerat att platsbygga ett nytt kök. Och för att kunna nå dit håller jag på att göra vårt garage till ett litet snickeri. Det jag saknar absolut mest just nu är en bra bordssåg
 
Svar: -1,5 till 46,5 grader

Jag vill vinna den här så att jag slipper göra egna anhåll och köra med sticksåg eller cirkelsåg när jag ska klyva virke. En bordscirkelsåg hade varit ett helt fantastiskt verktyg att ha i alla mina hemmaprojekt.
 
Rätt svar: inom -1,5 och 46,5 grader

Med en Metabo TS 254 skulle äntligen drömmen om att kunna tillverka egna möbler i garaget bli en verklighet!
Då sågen är så smidig och portabel så kan jag nog tillslut övertala sambon att få en plats för snickerier i garaget =)
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Denna är verkligen önskvärd då tajt budget och totalrenovering är svårt att få ihop
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.