Tre personer i affärskläder sitter vid ett bord under en intervju, med pratbubblor som visar en lönediskussion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
calibramicke och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Leva livet - i rätt ordning ...

1. Man skulle starta med att dö och få det överstökat

2. Så vaknar man upp på ett vårdhem och får det bättre dag för dag

3. Man blir allt piggare och smidigare och till sist är man för pigg för att vara där, då får man flytta därifrån och börja njuta av sin pension

4. Efter ett antal år börjar man arbeta På sin första arbetsdag får man en guldklocka.

5. Så arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig tillbaka från arbetslivet.

6. Man dricker, festar och har sex och förbereder sig för att ta en paus.

7. Så börjar man skolan, blir barn igen, leker, har inga förpliktelser –tills man blir baby igen…

8. De sista 9 månaderna tillbringas flytande runt i fridfullt lyx. Det är centralvärme, roomservice m.m. och till sist lämnar man denna världen i en orgasm…
Låter som en känd film!
 
M Myckling skrev:
Är Bygghus den högerextrema site som, enligt Tegnell själv, bedriver en hat-och mobbingkampanj mot honom?:rolleyes:

[länk]
Men för helvete, humortråd. Du kan gnälla, då har du ork att lägga in ett skämt också!!!

brinner det i huvudet på dig om jag lägger in en till i samma ämne? Och jag hade inte en aning om vad gubben hette när jag länkade klippet :p

 
  • Gilla
  • Haha
martin43 och 4 till
  • Laddar…
Gnälla?? Nu har du nog missuppfattat att jag var ironisk vilket jag ofta brukar tycka vara detsamma som humor eftersom jag tillhör den generationen. För att förtydliga tyckte jag klippet på Tegnell som hostar i händerna var skitroligt men att han själv var löjlig som tog illa upp att klippet spreds samt hävdar att han utsatts för en hat och mobbingkampanj.:D. För helvete!!
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 8 till
  • Laddar…
Tegnell är född -56. Han är därför inte medlem i den exklusiva skaran som den ironiska generationen utgör och förstår således inte humorn.

För oss som ingår i denna exklusiva skara finns det inget roligare än att driva med folk som inte förstår ironi :crysmile:
 
  • Gilla
  • Haha
lordi och 11 till
  • Laddar…
Är det fortfarande fredag?

Tre kollegor i ett mötesrum där en manlig anställd diskuterar med sin chef medan en kvinnlig kollega lyssnar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
Fadai och 5 till
  • Laddar…
M Myckling skrev:
Gnälla?? Nu har du nog missuppfattat att jag var ironisk vilket jag ofta brukar tycka vara detsamma som humor eftersom jag tillhör den generationen. För att förtydliga tyckte jag klippet på Tegnell som hostar i händerna var skitroligt men att han själv var löjlig som tog illa upp att klippet spreds samt hävdar att han utsatts för en hat och mobbingkampanj.:D. För helvete!!
Härligt! :cool:

 
  • Gilla
SC Aero och 2 till
  • Laddar…
Hade Tegnell haft lite självinsikt och humor så hade det ju varit perfekt att göra en uppföljare och klippt ihop båda klippen. Myndigheten har liksom redan fått fokus i media.
”Hosta och nys, rätt och fel. Folkhälsomyndigheten informerar.”

Förslag på nya slogans:
Det går att lära gamla hundar att....
Det är inte bara i trafiken kan behöver reflexer. Här är nya Corona-reflexen.
 
  • Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
blackarrow blackarrow skrev:
Hade Tegnell haft lite självinsikt och humor så hade det ju varit perfekt att göra en uppföljare och klippt ihop båda klippen. Myndigheten har liksom redan fått fokus i media.
”Hosta och nys, rätt och fel. Folkhälsomyndigheten informerar.”

Förslag på nya slogans:
Det går att lära gamla hundar att....
Det är inte bara i trafiken kan behöver reflexer. Här är nya Corona-reflexen.
Det var det första jag tänkte på, varför sa inte kvinnorna bredvid honom: se, sådär ska vi inte göra!

Person sitter på Mount Everest topp omgiven av flaggor och säger "Hej Hej" i pratbubbla.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
lordi och 3 till
  • Laddar…
Fast om hon kom före dig då är hon banne mig värd en slant!:cool:
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Nu är det nån som får sherpa sig.
 
  • Haha
  • Gilla
Maria T och 9 till
  • Laddar…
Funderar på om det är allmän "humor".. eller odlarhumor.. eller humor överhuvudtaget!
aja here we go! :cool:

Humoristisk lista med "Nytt urinprov för män" där trädgårdsaktiviteter kopplas till hälsotillstånd.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Fadai och 11 till
  • Laddar…
Noterar 5 av 5 möjliga. Vinner jag något pris?:thinking:
 
  • Haha
muraren2 och 1 till
  • Laddar…
Text på bild med skämtsamt uttalande om att känna sig ung, men kroppen inte håller med.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Utsikt från bil på Bauhaus-byggvaruhus med släpvagn och trädgårdsprodukter utanför ingången.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Känslan när man inte får följa med in
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.