Svar ; -1,5 - 46,5 °

Motivering: Jag ska vinna för min mops är söt.
 
Vinkelhake
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °
Jag behöver en proffsig maskin till ett projekt med sommarstugan. Raka kapningar ger lättare arbete.
 
Sågklingans svängningsområde är -1,5 - 46,5 °

Denna sågen hade gett helt nya möjligheter för sommarens altanbygge och jag kanske äntligen skulle kunna våga ge mig på att bygga ett växthus från grunden.
 
-1,5 - 46,5 °

Vi har en så busig 4-åring som sällan lyssnar och bara kör sitt race, men när han får vara med pappa och bygga då är han så skärpt och lugn. Det skulle vara fantastiskt att kunna ge pappan och barnet fler härliga byggstunder tillsammans och jag får fina byggda saker!
 
-1,5 - 46,5 grader. Det är nog svårt att renovera som det är. Har man dessutom en 1åring springandes högt och lågt, ja då blir det ännu svårare. Därför vore toppen med ett verktyg som kunde hålla mig i handen när tålamodet svajar. Trevlig helg!
 
-1,5 till 46,5 grader.
Jag skulle såååååå behöva en bra såg. Till sommaren skall jag bygga ett nytt garage från grunden. Då kommer den komma fantastiskt bra till pass.
 
Svaret är -1.5-46,5 grader.

En sån här hade varit en dröm. Och riktigt spännande att få prova.
Har endast provat en bordcirkelsåg en gång och det var jättesmidigt.
Har senaste tiden börjat få intresse för snickeri, och då behövs ju självklart verktyg och maskiner.
Så att få äran att få prova den här hade varit en dröm!
 
Heij83
Rätt svar: Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °
En Metabo bordcirkelsåg skulle underlätta mitt husbygge något helt enormt genom att slippa kapa skivor med hand cirkelsågen.
 
Korrektemundo svar= -1,5 till 46,5°
jag ville bara kolla med denna textremsa ifall du ögnar igenom alla svar? Annars så har jag egentligen inte tid att skriva denna meningslösa text utan jag har annat betydligt mera väsentligt att göra, som att exempelvis motivera varför just JAG skulle vara förtjänt att vinna denna sågspånsavverkare.....Men jag kommer inte på något annat än just bara ha något att dra på hjul.- Det är min motivation. Och att den har så sensuell och vacker färg:love:
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
Korrekt svar: -1,5 - 46,5 °

Om jag ska vara helt ärlig, så vet jag inte riktigt vad jag ska med den till..
Men då mycket på detta forum är härlig, så vet jag att även denna maskin är något jag vill..
Inspiration, glädje och ett hus där inget är enligt norm..
Kommer denna maskin underlätta, i skapandet av form.
 
Rätt svar: -1,5° till 46,5°

En snickrande herre från Småland
Brukade brädor klyva endast för hand
Men snitten blev fula
Och handen den ömma en smula
Visst önska han sig en vassare såg ibland
 
Enligt proffsmagasinets förträffliga hemsida så skall det rätta svaret vara -1,5 - 46,5 °.

Vi i den lilla familjen står inför ett alldeles för dyrt tomtköp och då krävs det att pappa har bra verktyg om det skall bli något hem. Vi införskaffade nyligen metabos kap och gersåg och det är den bästa jag använt därför måste denna såg vara en ynnest att använda. En vinst av denna maskin skulle därför kunna vara skillnaden mellan koja o slott.
 
Klingans svängningsområde är -1,5 till 46,5 grader.

Med en fru som alltid säger "Men hur svårt kan det vara? Vi bygger det själva"
Så behöver jag all hjälp jag kan få för att bli det där "hemmaproffset".
 
-1,5 till 46,5 grader

som nybliven villaägare med ett minst sagt eskalerande intresse för bygg och renovering behövs denna pjäs i maskinparken. Passar bra i min brokiga skara ärvda, Kvarglömda, lånade, dyra och billiga verktyg.
 
-1,5 - 46,5 grader kan klingan luta inom.

Jag har ju en stor och tung gjutjärnsbordssåg som slår den där lilla sågen alla dagar i veckan. Däremot så skulle jag gärna vilja ha en portabel såg för att kunna stå ute och såga på sommaren och för att kunna ta med till sommarstugan. Hade varit perfekt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.