Rätt svar: -1,5 till 46,5

Är mitt uppe i ett total renovering av en kåk från 1910 med mkt hörn och vinklar och en bordsåg skulle sitta fint till maskinparken jag börjar bygga upp.
 
-1,5 till 46,5°

Ja, hur skulle en sådan passa i lägenheten? Får nog ta soffbordet i anspråk. Eller nej vänta, det var ju ett stativ med ;)
 
Svar: 1,5 - 46,5 °

Jag och min flickvän planerar att bygga hus inom en snar framtid. Då vi saknar både kunskap och alla möjliga verktyg som krävs hade det här bäddat för en bra start!
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °
oj va kul! gammalt hus från 1960 med stor potential som behöver kärlek. min gamla ärvda cirkelsåg är perfekt för sneda kapningar. det vore verkligen fantastiskt med ett verktyg för att göra raka snitt också.
 
-1,5 till 46,5°

Pappa hjälpte mig under ett år att bygga vårt hus. Nu hade det passat bra med en bordssåg när vi ska renovera hans gamla hus :)
 
-1,5 - 46,5 °
Den skulle underlätta livet 1000 gånger, har länge sucktat efter en bordssåg till alla planerade renoveringar. Har en metabo kapsåg som jag är grymt nöjd med så jag vet att det är bra grejer!
 
  • Gilla
Georgemartin3
  • Laddar…
Rätt svar: 1,5 - 46,5 °


Har precis köpt en gård som ska genomgå totalrenovering och inköpslistan är lång. Då jag kommer göra mycket av renoveringen själv hade lite hjälp på vägen passat bra! Med hjälp från Bygghemma.se och en bordscirkelsåg kommer jobbet bli lättare ocu roligare!
 
Svar: -1,5 - 46,5 °

Jag hoppas vinna för nu behöver jag en bra såg för att kunna göra de fina detaljerna i vårt renoveringsprojekt. Och framför allt en såg som är lätt att flytta undan efter arbetsdagen.
 
Svaret är: -1,5 - 46,5 °

Lilltjejen ska få ge upp sin säng till nytillskottet som kommer i höst och självklart ska nya sängramen göras hemma.
Dessutom ska det snickras på fler projekt till sommaren, altan, ny fasad på garaget, sänggavel och nya lister. Är inte mycket för att ha så mycket verktyg som möjligt utan är mer för att äga sånt jag vet kommer användas mycket, som en sån här.
 
Svaret är: -1,5 - 46,5 °

Jag skulle bli väldigt glad om jag vann en bordssåg! Men gladast skulle nog min granne med familj bli som, även fast de verkar dölja det bra, förmodligen börjar bli väldigt less på att jag kommer över och lånar deras var och varannan dag....

Senaste besöket öppnade deras dotter som är sex år dörren:

”Pappa, han som lånar sågen hela tiden är här”
 
  • Gilla
StaBen
  • Laddar…
Svaret är: -1,5 - 46,5 °

Vi har precis flyttat till ett hus och ska bygga ut samt renovera hela huset så jag behöver bygga upp en verktygsarsenal, denna skulle komma väl till användning under kommande byggkaos.
 
Svar: Klingans svängningsområde är: -1,5 - 46,5 grader

Motivering: Frun låter mig inte handla fler verktyg! Vad skulle reta henne mer än en bordscirkelsåg?
 
J
Mitt svar är: -1,5 - 46,5 °

Jag ska snart vara föräldraledig med mina två små döttrar. Sommarens ambition är en lekstuga! Hade hoppats på att sågen lät lite högre än ni annonserar om, så man kan bryta av barnskrik med ljuv maskinsång!
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Motivering :

Då jag inte ens äger en cirkelsåg så skulle ett bordscirkelsåg verkligen göra succé.
Har lovat föräldrar och svärmor att hjälpa de med massa olika byggen i sommar.
Och med denna maskin så är jag en bra bit på väg :D Häftigt att komma rullandes med detta såg :D
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

Precis vad jag behöver för vårt garagebygge - dels för att bygga garaget, dels för att rulla in i garaget, så att den alltid är tillgänglig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.