Svaret är - 1,5°-46,5°
Nu när vi äntligen fått köpt nytt hus då vi med 2 små barn blivit trångbodda så skulle den sågen passa perfekt då vi står inför en totalrenovering och tillbyggnad. En bra såg hade gjort att man kunde frigjort mer tid till barnen då arbetet går betydligt fortare och lättare än med den gamla cirkelsågen med hemmagjort anhåll.
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °

- Jag kom, jag sågade, jag segrade, tack vare Proffsmagasinet!
 
Svaret är: -1,5 - 46,5 °

Tummen mitt i handen, skulle behöva denna för att bemästra mina snickerier.
 
Sågklingans svängningsområde -1,5 - 46,5 °
I December flyttade vi från ett nybyggt hus till ett renoveringsobjekt. En såg av denna kaliber skulle verkligen göra gott!
 
Klingans svängningsområde är 1,5 - 46,5 °

Då jag har begränsad yta att jobba på, så har jag inte plats med stora maskiner utan man får försöka vara minimera allt som går. EN sån här skulle hjälpa mig massor då jag har många projekt på gång under våren här. Nu får jag åka 2mil för att få saker sågat hos närmaste virkeslager. Den här maskin hade sparat både tid,pengar ,miljö och möjliggör till massa roliga byggen.
 
T
Svar: -1,5 - 46,5 °

Har flyttat till större hus och har nu plats för fler prylar :)
 
  • Gilla
pelig
  • Laddar…
Svar: -1,5 - 46,5 °

Det är jag värd.
 
Svar:
Svängningsområdet är -1,5 - 46,5 °
Jag tänkte försöka mig på en platsbyggd bokhylla som present till min fru inför vår 5års bröllopsdag, och en glad fru är ett glatt hem.
 
Sågklingans svängningsområde är från -1,5 till 46,5 °

Jag bor i lustiga huset där allt lutar åt olika håll pga att huset har satt sig 10 cm från syd till norr sida. Behovet av att klyva lister, reglar och golvbrädor är där med minst sagt stort!
 
Svar: -1,5° - 46,5°

Den skulle komma väl till pass eftersom benet på min julasåg precis gått av. Bildbevis kan bifogas på begäran.
 
S
Svängningsområdet är -1,5 - 46,5 °


Jag tror att jag behöver en sådan såg när jag ska färdigställa övervåningen på vårt nya hus.
 
Svaret är - 1,5°-46,5°
Skall konvertera garaget till snickarverkstad och denna skulle bli en välkommen "pièce de résistance" med stor mys och nyttighetsfaktor.
 
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Motivering:
Med mitt ögonmått skulle den sågen ihopfällt uppta den sista ledig utan i mitt garage. Som gjort för det med andra ord.
 
Svar: -1,5 - 46,5 ° (ifall ni menar TS254?)

En sådan här såg vore alltid välkommet i hemmet när det ständigt renoveras, byggs hyllor mm, samt att stora dottern har börjat få lite intresse i bygge och hjälper gärna till :)
 
D09
Rätt svar: -1,5 - 46,5 °

Behöver lite vertygsmotivation till uterinkens kommande sarg :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.