Martin_B
Och när jag ändå håller på:

Gammal järnvägsstation i nationalromantisk stil.
Här finns enorm potential.

Gammal nationalromantisk järnvägsstation med dekorativ tegelfasad och snickarglädje.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Interiör av gammal järnvägsstation med trägolv, dubbeldörrar och fönsterbänk med växter och en glob.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Detaljerad stuckatur i tak med klassiskt mönster runt en taklampa, från en äldre byggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Traditionellt kök i nationalromantisk stil med turkos inredning och vita kakelväggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kök i äldre stil med trägolv och gröna detaljer i en gammal järnvägsstation, vit kakelvägg och klassiska apparater.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Övergiven vindsvåning med synliga träbjälkar, röra och renoveringsmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rum med halvt nedmonterade tegelväggar, gammal möbel, takkrona och ett fönster i nationalromantisk stil.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Renoveringsprojekt i gammal järnvägsstation med stuckatur, ljuskrona och oskalad tegelvägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Oinredd interiör av gammal järnvägsstation med ljusinsläpp från stora fönster och diverse verktyg och byggmaterial.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


För fler bilder, besök:
https://www.svenskfast.se/hus/vastmanland/hallstahammar/hallstahammar/jarnvagsgatan-4/259500#bilder
 
  • Gilla
tompax och 4 till
  • Laddar…
Martin_B Martin_B skrev:
Och när jag ändå håller på:

Gammal järnvägsstation i nationalromantisk stil.
Här finns enorm potential.

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild] [bild]

För fler bilder, besök:
[länk]
Huset i Lerum verkar väl ändå ekonomiskt överkomligt med snabbväg till Göteborg - eller?
 
Martin_B
yonna yonna skrev:
Huset i Lerum verkar väl ändå ekonomiskt överkomligt med snabbväg till Göteborg - eller?
Kommer säkert inte att stanna där. Än är inte sista idioten född :D
 
C
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Man måste bli rätt glad som säljare när det kommer in en ny budgivare efter en veckas pågående budande.
Nu har den nya budgivaren backat ser jag, så något blev tydligen knas där. Spännande...:thinking:
 
Martin_B
C cpalm skrev:
Nu har den nya budgivaren backat ser jag, så något blev tydligen knas där. Spännande...:thinking:
Var kanske bara en hare, som sen sprang iväg? Sen står nr 2 där och får punga ut med ett överpris :D
 
C
Martin_B Martin_B skrev:
Var kanske bara en hare, som sen sprang iväg? Sen står nr 2 där och får punga ut med ett överpris :D
2:an drog också tillbaka sitt motbud, och nu är den tydligen såld enligt annonsen.
 
Martin_B Martin_B skrev:
Det är otroligt sällsynt att se så här pass orörda och välbevarade originaldetaljer idag:

[bild] [bild] [bild] [bild] [bild]

För många fler bilder och info:
[länk]
Fast när man tittar på övervåningen så hurrar man inte lika mycket över originaldetaljerna :)


yonna yonna skrev:
Huset i Lerum verkar väl ändå ekonomiskt överkomligt med snabbväg till Göteborg - eller?
Väldigt liten tomt och mycket att fixa i ordning. Där av priset.
 
Martin_B
C cpalm skrev:
2:an drog också tillbaka sitt motbud, och nu är den tydligen såld enligt annonsen.
Man får väl hoppas att nr 3 gick ända tillbaka till nr 4:as högsta bud.
 
C
Martin_B Martin_B skrev:
Man får väl hoppas att nr 3 gick ända tillbaka till nr 4:as högsta bud.
Ingen låg kvar med ett bud över de som drogs tillbaka, om det var det du menade.
 
Martin_B
C cpalm skrev:
Ingen låg kvar med ett bud över de som drogs tillbaka, om det var det du menade.
Nja inte över, snarare under menar jag.

För om de två ledande har drivit upp priset för nummer 3, och sedan drar de sig ur, så har ju 3:an budat mot "spöken" egentligen.
Det kloka då är att gå tillbaka till strax över den som ligger efter 3:an.
 
C
Martin_B Martin_B skrev:
För om de två ledande har drivit upp priset för nummer 3, och sedan drar de sig ur, så har ju 3:an budat mot "spöken" egentligen.
Ja men det var bara den nya budgivaren som drog sig ur, och den enda som hade bjudit över denne drog tillbaka det budet (och föll alltså tillbaka på sitt tidigare bud). Så tillbaka till samma läge som innan avhopparen kom in i budgivningen.
 
  • Gilla
Martin_B
  • Laddar…
Martin_B
Ohhh kära någon, vilken atmosfär det är i denna bostad!

Tyvärr är övervåningen något förstörd, men det går att återställa med relativt enkla medel.

Större delen av bottenplan är bara magisk... titta:

Rött hus med tända fönster och spegling i en frusen vattensamling vid skymning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stämningsfullt vardagsrum i gammal stil med två fåtöljer, bord med lampa och väggaffisch av mänsklig anatomi.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Atmosfäriskt rum med rött piano, antikt skrivbord, levande ljus och blommigt tapetmönster, skymning utanför fönstret.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Eleganta vardagsrum med klassiska möbler, en öppen spis, flygel och ett skelett i ett hörn.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Välbevarat klassiskt rum med blått tak, panelväggar, stora fönster, antik inredning och orientalisk matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vintageinredd salong med anatomisk väggplansch, blommiga gardiner och klassiska möbler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Stilfullt badrum med fristående badkar, träpaneler, handfat, spegel och fönster med utsikt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Charmigt badrum i gammaldags stil med vita väggar, brun träpanel och synlig trätrappa, innehåller badkar och dusch.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kök i gammal stil med schackrutigt golv, vita skåp och grönsaksplansch på väggen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Charmigt vintagekök med schackrutigt golv, blå skåp och grönmålade dörrar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Retrokök med schackrutigt golv, blå skåp och trädetaljer, med en känsla av charmig atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Charmig hall i äldre stil med slitna vita träpaneler och schackrutigt golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En röd timmerbyggnad med snedtak och vita fönster speglar sig i en vattenpöl omgiven av gräs med snöfläckar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rödmålad trävilla med vita fönster och tegeltak i lantlig miljö med lätt snötäcke på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Del av gammal byggnad med vit träfasad, snidade balkongdetaljer och skylt som säger 'Nätögla Smäskola 1910' under ett tegeltak.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rödmålat trähus med tända fönster och snöfläckig gräsmatta i skymningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skymningsvy av ett rött trähus med tända fönster som speglar en varm atmosfär mot en snöströdd trädgård.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Röd traditionell svensk villa med tända fönster och spegling i en vattenpöl under skymningen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fler bilder: https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/Objekt/?source=Hemnet&objektID=2233465#bilder
 
  • Gilla
  • Älska
tompax och 6 till
  • Laddar…
Jag tror jag är kär...
 
Martin_B
K Kirre2 skrev:
Jag tror jag är kär...
Då skall man sätta ett grönt hjärta :D
 
Martin_B
K Kirre2 skrev:
Jag tror jag är kär...
Blev jag också. Frugan har redan sparkat ut mig, hon klarade inte konkurrensen :rofl:
 
  • Gilla
Kirre2
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.