Nästa vecka är det dax för en gammal goding: Plasmaskäraren!
Har tyvärr inte den blekaste aning vad jag skulle kunna ha för nytta av den :thinking:

Även tryckluftstillbehör m m:
Annonssida med verktyg inklusive plasmaskärare, tryckluftstillbehör och rengöringspistol.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
Det där är ingen plasmaskärare :D Återigen fel bild i reklambladet. Lidl :rofl:
 
Actionbilden med den blå mannen är rätt.
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
Går man in på online-versionen av reklambladet så är det bara första bilden av 9 som är fel. Det är första-bilden som visas i inlägg #1667
 
Den bilden skulle ha varit med för några veckor sen när de sålde migsvetsen men då visade de plasman istället.
Tydligen okunskap om teknik av de som producerar reklambladet.
 
Är krysslasern något att ha?
 
Har någon provat krysslasern med stativ? Har visserligen en cirkellaser som följde med som "gåva" till Gör Själv-tidningen men jag skulle behöva ett stativ.
 
  • Gilla
Blommar
  • Laddar…
Någon som testat slangvindan?
Kan man ha den ute under tak? Även om det är minusgrader.
 
fgo fgo skrev:
Någon som testat slangvindan?
Kan man ha den ute under tak? Även om det är minusgrader.
Har en liknande från Biltema och har inte orkat ta in den om vintrarna och hittils har den klarat sig.
Men eg ska man nog ta in den när det blir frostrisk...
 
  • Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
Humulus Humulus skrev:
Har en liknande från Biltema och har inte orkat ta in den om vintrarna och hittils har den klarat sig.
Men eg ska man nog ta in den när det blir frostrisk...
Men tryckluft fryser väll inte..
 
Men slangen kanske inte mår så bra.
Det var lite därför jag undrade.
 
Nej, det är sant, men det kan bli lite kondensvatten i den och sen är väl frågan hur tålig den är för framförallt UV-ljus


A anis16 skrev:
Men tryckluft fryser väll inte..
 
Humulus Humulus skrev:
Nej, det är sant, men det kan bli lite kondensvatten i den och sen är väl frågan hur tålig den är för framförallt UV-ljus
Tur att den ligger på rulle :p eller pratade vi kanske om den blåa slangen löst :)
 
Lime113 Lime113 skrev:
Tur att den ligger på rulle :p eller pratade vi kanske om den blåa slangen löst :)
Jag tror faktiskt att det är själva "behållaren" och dess mekanism som är den svagaste punkten.
Men den är ju så pass billig så man kan chansa.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
hsd
Vi köpte nån liknande ( inte lidl) och där havererade spärrmekanismen som var helt utförd i plast
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.