nikasp
Svar: 140 NewtonMeter

Jag har moraliskt köpstopp inför sambon för tillfället... Saknar en kraftfull skruvdragare och bordssåg så det vore verkligen en räddare i nöden att få vinna denna fina maskin.

Person bakifrån betraktar fält, text "I walk around like I'm OK but deep down I wanna buy more tools
 
Svar: 140Nm.
Jag ska bygga ett attefallshus till våren och behöver all hjälp som går!
 
Svar: 140 Nm
Jag skulle hemskt gärna vilja ha en egen skruvdragare. Vi ska bygga hus nu i vår och maken har ingen ordning på verktygen. Jag har köpt mig egna verktyg men saknar en skruvdragare
 
svaret 140 Nm

Motiveringen är att min gamla 300 kronors skruvdragare alltid är urladdat när jag ska använda den .....
 
Svar: 140 nm

Motivering:
Håller på att renovera en lada, och denna skulle orka dra in dom stora skruvarna utan problem :)
 
Hej. 140nM
 
S
Maximalt vridmoment är 140 Nm.

Jag vill vinna eftersom jag står inför ett bygge av uteplats i vår och en ordentlig maskin skulle hjälpa oerhört. Utan ordentliga verktyg blir bygget mycket svårare.
 
Vridmoment 140 nm
Motivering, har just köpt nytt hus. Går från 150 kvm till 312 kvm!
Behöver ALL hjälp jag kan få för att dra igång och slutföra renoveringen!
Plus att detta blir mitt första inlägg :)
 
Vridmoment 140Nm. För vår nuvarande gav upp i julas och tomten kom inte med någon ny.
 
140 mm.
Därför jag önskar hjälpa min granne i sommarstugan att göra iordning sin brygga till sommaren.
 
140 nm

Håller på att bygga ut huset med ca 120m2 till och gör i stort sätt det mästa själv. Men min skruvdragare håller på att ge upp i maskineriet ju nu, så en ny skulle inte alls sitta fel.
 
140 Nm

Jag vill vinna eftersom jag behöver en kraftfull borrskruvdragare när jag ska sätta upp hyllor i källaren.
 
E
Svar: 140Nm.

Har ett sjukt stort behov av den!


Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Tävling: Vinn den kraftfulla AEG borrskruvdragaren från testet
[bild]


Denna vecka har vi den sista borrskruvdragaren från testet som vinst. Det är den mycket kraftfulla AEG
BSB 18BL med väska, laddare och två batterier som står på spel. Det är en stark, rejäl och kraftfull maskin som presterar bra vid både borrning och skruvdragning.

Allt du behöver göra för att delta i tävlingen är att svara på en fråga och motivera till varför just du ska vinna.

Totalt värde: ca 5 000 kr

Fråga: Vilket är det maximala vridmomentet på maskinen?
Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 januari.
OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
 
Svar 140 Nm
Perfekt för mig med begränsad budget (studerande) som älskar att bygga och fixa hemma plus jag kan återlämna svärfars skruvdragare som bott här för länge nu!
 
140nm

katten önskar sig ett sommarhus med soldäck, jag vill gärna hjälpa den lille med bygget.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.