nino nino skrev:
Vet inte... Vill helst ha upplåst vissa tider
Är ganska säker på att det inte går, man kan inte schemalägga upplåsning.
Någon måste alltså först låsa upp dörren, från in eller utsidan, därefter kan det vara olåst till schemat aktiverar automatiskt låsning igen.
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Är ganska säker på att det inte går, man kan inte schemalägga upplåsning.
Någon måste alltså först låsa upp dörren, från in eller utsidan, därefter kan det vara olåst till schemat aktiverar automatiskt låsning igen.
Precis.

Tag och/eller kod funkar alltid (såvida den specifika koden inte är avaktiverade viss tid).
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Är ganska säker på att det inte går, man kan inte schemalägga upplåsning.
Någon måste alltså först låsa upp dörren, från in eller utsidan, därefter kan det vara olåst till schemat aktiverar automatiskt låsning igen.
Ja men det är helt ok, första personen låser upp och går ut och därefter är det upplåst tills det låser automatiskt?
Det är bra

Någon som vet var man kan köpa 3st till bra pris?
 
  • Gilla
tttomten och 1 till
  • Laddar…
Sålänge ingen låser det därimellan då... :)
 
  • Gilla
tttomten och 1 till
  • Laddar…
Ja men det spelar mindre roll, bara folk kommer in och ut räcker :D
 
Skit i låset så kan folk komma och gå som de vill :rofl::crysmile::rofl:
 
T Texan skrev:
Skit i låset så kan folk komma och gå som de vill :rofl::crysmile::rofl:
Jo så är det idag, men en kväll låste en nattgäst till en av dom som hyr ytterdörren...
Mindre kul att dra på sig kläderna och åka 4km 0030 när en annan hyresgäst var utelåst
Nån som har tips på var man köper billigast 2 eller 3st
 
nino nino skrev:
Jo så är det idag, men en kväll låste en nattgäst till en av dom som hyr ytterdörren...
Mindre kul att dra på sig kläderna och åka 4km 0030 när en annan hyresgäst var utelåst
Nån som har tips på var man köper billigast 2 eller 3st
Surt :mad:
Bauhaus har alltid legat bra till i pris, vet inte om någon slår deras priser just nu dock.
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Är det den här man ska köpa?

Skärmdump av Yale Doorman låssats V2N produkt från webbsida med priset 4 297 kronor och betyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
nino nino skrev:
Är det den här man ska köpa?

[bild]
Ja, finns nog tyvärr inte billigare.
Men du kanske inte behöver tre paket med Verisure boxen?
 
Peter2400 Peter2400 skrev:
Ja, finns nog tyvärr inte billigare.
Men du kanske inte behöver tre paket med Verisure boxen?
Nej 2 skulle jag tro
Kan man låsa / låsa upp med bara tag eller är det tag +kod eller bara kod som gäller
 
nino nino skrev:
Nej 2 skulle jag tro
Kan man låsa / låsa upp med bara tag eller är det tag +kod eller bara kod som gäller
Som jag tolkar det i min app, så kan man använda tag med eller utan 4-siffrig kod, alternativt använda enbart kod som då behöver vara 6-siffrig.

Står i appen att koden kan vara 4-siffrig, men förstår inte hur man gör för att kunna välja det?
 
Om du funderar på en yale dorman i en entré till ett flerbostadshus så tänk även på att det finns en begränsning i max antal nyckelbrickor (tag).
 
1 123abc skrev:
Om du funderar på en yale dorman i en entré till ett flerbostadshus så tänk även på att det finns en begränsning i max antal nyckelbrickor (tag).
Japp, men jag klarar det nog med 10 brickor annars får vi gå över på kod istället

Lås och 2 extra brickor är beställt, funkar det inte som tänkt så får jag väl ta hem det.. :D
 
Blir nog kanon.
Glöm inte lägga in en ”Postkod” som du kan lämna till hantverkare och den där personen som ringer mitt i natten o glömt sin bricka.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.