https://www.byggahus.se/forum/threa...illa-byn-kerstinbo-utanfoer-taernsjoe.360841/

Hallå! För er som inte visste det så har vi ju köpt ett nytt litet projekt, har startat en ny tråd ifall ni vill gå in där och kika, har inte frågat något ännu, men frågorna kommer komma haglande snart och då förväntar jag mig eran fortsatta hjälp i vanligt ordning! (Ni är bäst helt enkelt) Blir lite sentimental nu nästan, känns som ett kapitel tar slut här... Aja, nu ska vi klä granen! God jul hörni!!
 
  • Gilla
Anjo06 och 6 till
  • Laddar…
M Meurman skrev:
[länk]

Hallå! För er som inte visste det så har vi ju köpt ett nytt litet projekt, har startat en ny tråd ifall ni vill gå in där och kika, har inte frågat något ännu, men frågorna kommer komma haglande snart och då förväntar jag mig eran fortsatta hjälp i vanligt ordning! (Ni är bäst helt enkelt) Blir lite sentimental nu nästan, känns som ett kapitel tar slut här... Aja, nu ska vi klä granen! God jul hörni!!
God jul!!
 
God Jul och låt de nya ägarna ta över denna tråden om de vill för alla vi gillar ju bägge era hus
 
God Jul!
 
M Meurman skrev:
Nu är kakelugnen snart klar i salen nere, och sovrummet uppe är toppvarvet snart klart, hunnit få in den nytillverkade karmen till en av dom 3 pardörrarna i salen också, så har jag snickrat klart hyllor/avställningsytan runt spisen också, nu börjar det närma sig inflytt faktiskt, vi håller tummarna för att våra hantverkare ska få ihop dom sista pusselbitarna när det gäller el/VVS så kanske vi kan flytta in i kök/badrum/hall om några veckor!
Vart tog vedspisen vägen?
 
UlrikaSpg UlrikaSpg skrev:
Vart tog vedspisen vägen?
tänker du på den högsmala?
 
M Meurman skrev:
tänker du på den högsmala?
Ja...
 
UlrikaSpg UlrikaSpg skrev:
Ja...
det blev en annan! Den högsmala sålde vi!
 
M Meurman skrev:
det blev en annan! Den högsmala sålde vi!
(y)
 
Utrop 2,5 inklusive grannfastigheten? Kan inte bli någon vinst direkt för den som köpt och stylat huset. (Såldes för 2,3 enligt @Meurman.)
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
Nya ägarna har haft stället i gissningsvis 8-9 månader så ev värdeutveckling beror nog mest på hur många spekulanter som dyker upp.
 
De nya ägarna har nog inte rätt känsla för huset, om man tänker på möblerna som jag inte alls tycker passar i huset.
Synd att de inte gjort fasaden klar, det borde gjort det mer lättsålt!
 
  • Gilla
Ammmi och 1 till
  • Laddar…
Tror inte någon bott med de där möblerna. 100 % stajling.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.