• Gilla
Jonatanm535 och 4 till
  • Laddar…
1000 tack för länken!
 
Ingen som kan lägga ut artikeln här
 
  • Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
P Pappa1986 skrev:
Ingen som kan lägga ut artikeln här
Är den bakom betalvägg så går det inte att lägga ut på laglig väg. Och tidningen behöver ju leva på något.
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Martin_B
Oj, nu var det ute till försäljning igen, denna gång för 2.000.000 kr.

Var inte priset 1.850.000 kr sist?

Gjort något med huset sedan dess möjligen som du inte har uppdaterat här? Vore kul att se! :)
 
Martin_B Martin_B skrev:
Oj, nu var det ute till försäljning igen, denna gång för 2.000.000 kr.

Var inte priset 1.850.000 kr sist?

Gjort något med huset sedan dess möjligen som du inte har uppdaterat här? Vore kul att se! :)
Stämmer! Vi har bytt mäklare, som tänker lite annorlunda, förra utgångspriset var väl satt lite lågt egentligen, sen säljer vi utan friskrivningsklausul vilket var helt galet att vi inte gjorde förra gången egentligen! (En av anledningarna till att vi var missnöjda med förra mäklaren) huset är numera besiktigat också, vilket känns skönt, det har inte hänt så jättemycket mer på huset, lite småfix som verandaräcken, målning, skrapning, (köpte en skylift) och en extra vedpanna till värmesystemet.
 
  • Gilla
Appendix och 8 till
  • Laddar…
Det låter som ett bra drag, lycka till!
 
  • Gilla
Meurman
  • Laddar…
Kan någon länka till annonsen :D
 
M Meurman skrev:
Ja det var hårt! :) nej men allvarligt så hör jag dig, och jag tror kanske du har lite rätt, vem vet, men jag tror också att detta hus inte enbart går att ”mäta” i pengar, jobb, tid, läge osv, utan precis som när vi köpte det blev vi förälskade, man kan liksom inte hjälpa vem eller ”vad” man blir kär i, vi hoppas Verkligen att någon hittar den rätta i vårt hus, oavsett allt däromkring.
Tråkigt att en sådan som du måste skiljas från huset..
Det har varit fantastiskt att följa er och oavsett vart ni tar vägen hoppas jag att ni hittar ett annat hus med behov av samma omsorg!
 
  • Gilla
Tallguy196 och 1 till
  • Laddar…
B byggarätt skrev:
Tråkigt att en sådan som du måste skiljas från huset..
Det har varit fantastiskt att följa er och oavsett vart ni tar vägen hoppas jag att ni hittar ett annat hus med behov av samma omsorg!
Tack för dom orden. :) Vi har faktisk köpt ett litet hus som vi ska köra igång med snart, får ta och lägga upp sen! :) Ungefär samma upplägg som detta hus men på 90 m2 istället.
 
  • Gilla
TVRS och 4 till
  • Laddar…
Jag önskar verkligen att jag hade råd och möjlighet... Framför allt nu när huset är skrapat och bara att måla!
Borde inte bli några problem att sälja.
 
  • Gilla
karlmb
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Jag önskar verkligen att jag hade råd och möjlighet... Framför allt nu när huset är skrapat och bara att måla!
Borde inte bli några problem att sälja.
lite kvar att skrapa tyvärr!
 
Äsch då! Men det mesta är gjort i alla fall! Jag tror det är värt mycket.
 
  • Gilla
Meurman
  • Laddar…
M Meurman skrev:
Tack för dom orden. :) Vi har faktisk köpt ett litet hus som vi ska köra igång med snart, får ta och lägga upp sen! :) Ungefär samma upplägg som detta hus men på 90 m2 istället.
Jättespännande... kontakta lämpligt tv bolag så vi får hänga med... och kör tråden...
 
B byggarätt skrev:
Jättespännande... kontakta lämpligt tv bolag så vi får hänga med... och kör tråden...
ja tv-programmet det sitter i väggarna frågade faktiskt precis om vi ville vara med nästa säsong, fast med vårt stora hus, men kändes lite fel eftersom vi håller på och säljer, får se om dom nappar på nästa hus istället då! :)
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.