Grattis Piliz....bra val av husfabrikant!
Vi ser fram emot fortsättningen! Hoppas allt går bra! :D
 
:) jo, vi hoppas också att allt ska gå bra. Det värsta momentet är ju över nu - sprägningen. Det är ju oftast den som drar iväg med oönskade pengar...
 
Grattis piliz!

Den dagen ser jag verkligen fram emot själv, men den känns avlägsen än. :)
 
Hej
jag är en nykomling på det här forumet men som det verkar så kommer det att utnyttjas MYCKET under dom närmaste åren...
-Herregud, va många hemsidor och här kommer en till!

http://hem.bredband.net/laga

inte så mkt på plats ännu...
 
Bra sida, ffa att uppmanandet att slänga IE åt skogen! :D :D
 
Göran skrev:
Bra sida, ffa att uppmanandet att slänga IE åt skogen! :D :D
;D
 
Lite nytt på hemsidan bla Wille 050918 ;D
 
Grattis till Wille :)
 
Har inte promotat vår lilla sida här innan.
Den lever ett mkt lågmält liv och uppdateras inte med någon större frenesi. Likväl finns där lite bilder, några ritningar och något dagboksaktigt.

Jag uppdaterade igår med en fasadbild jag legat lite efter med.

Huset är en sommarstuga på ca 65m².
Det kommer att hålla minst ca 12grader den delen av året då vi inte är där.

Väggarna består av 70+145 virke/isol med operforerad fuktspärr. Fasaden är tjärad en första gång och kommer att få en omgång till under sommaren -06.

Huset står på en plintgrund och är skyddad mot fukt, vind och kryp mha en falsad utanpåliggande cellplast.

Under vintern kommer ett minireningsverk att köpas in och installeras. Detta delas av 5 fastigheter.

Finner någon något intressant, underligt eller bara är allmänt nyfiken går det bra att skicka ett meddelande här på "byggahus".

Hälsningar

Dadid

P.S. Länken återfinnes under bilden. D.S.
 
Det här verkar vara den i särklass mest använda tråden. Ett förslag till moderatorerna är att inom forumet starta en hemsides-länk-sida med datum när respektive sida är uppdaterad så man inte behöver leta igenom alla 39 sidor för att hitta till allas suveräna hemsidor.

Jag fattar inte att ni har tid över till att göra hemsidor när ni håller på med bygget. Tusen, tusen tack för att ni gör det dock, bättre inspiration till oss andra finns inte.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.